Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

    En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

    En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

    En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

    Levering 2-6 dager

    69,-

    ISBN:

    9788282601498

    Forlag:

    Front forl.

    Trykkeår:

    Utgitt:

    2012

    Vekt:

    166 gr

    Serie:

    På eventyr med Emil, Maren og Max

    En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe
    Front forl.
    9788282601498

    Forlagets omtale:

    Max, Maren og Emil trenger deg! Bruk den magiske lupen din og hjelp dem med å løse gåter, finne hemmelige koder, finne veien gjennom labyrinter, gjenoppbygge bilder, oppdage ulikheter og få øye på mystiske gjenstander... Du trenger verken pass eller koffert. Bare ta med deg den magiske lupen din! LES MER Bruk øynene og den logiske sansen din, og vis akkurat hvor brilliant og observant du er.. . I hvert fall om du ønsker å slippe fra det uten en skramme! Max, Maren og Emil er kommet for å se den nyeste oppfinnelsen til den eksentriske og geniale vitenskapsmannen, professor Stein. Emil greier ikke å styre nysgjerrigheten sin og trykker på en knapp som sender de tre vennene hans i datamaskinens virtuelle univers, eller rettere sagt, direkte inn i dataspillenes verden. For å komme seg tilbake igjen må de oppnå høyeste poengsum i alle dataspillene de havner i. Emil må hjelpe dem med å unngå å bli knust av enorme klosser, vinne et billøp, vinne en fotballkamp, bekjempe kamplystne krigere og ødelegge så mange romskip som mulig. LES MINDRE Forlagets omtale Max, Maren og Emil trenger deg! Bruk den magiske lupen din og hjelp dem med å løse gåter, finne hemmelige koder, finne veien gjennom labyrinter, gjenoppbygge bilder, oppdage ulikheter og få øye på mystiske gjenstander... Du trenger verken pass eller koffert. Bare ta med deg den magiske lupen din! Bruk øynene og den logiske sansen din, og vis akkurat hvor brilliant og observant du er.. . I hvert fall om du ønsker å slippe fra det uten en skramme! Max, Maren og Emil er kommet for å se den nyeste oppfinnelsen til den eksentriske og geniale vitenskapsmannen, professor Stein. Emil greier ikke å styre nysgjerrigheten sin og trykker på en knapp som sender de tre vennene hans i datamaskinens virtuelle univers, eller rettere sagt, direkte inn i dataspillenes verden. For å komme seg tilbake igjen må de oppnå høyeste poengsum i alle dataspillene de havner i. Emil må hjelpe dem med å unngå å bli knust av enorme klosser, vinne et billøp, vinne en fotballkamp, bekjempe kamplystne krigere og ødelegge så mange romskip som mulig.