Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe

Levering 2-6 dager

69,-

ISBN:

9788282601498

Forlag:

Front forl.

Trykkeår:

Utgitt:

2012

Vekt:

166 gr

Serie:

På eventyr med Emil, Maren og Max

En reise inn i dataspillenes verden. Med rebuser og gåter som kan løses ved hjelp av en lupe
Front forl.
9788282601498

Forlagets omtale:

Max, Maren og Emil trenger deg! Bruk den magiske lupen din og hjelp dem med å løse gåter, finne hemmelige koder, finne veien gjennom labyrinter, gjenoppbygge bilder, oppdage ulikheter og få øye på mystiske gjenstander... Du trenger verken pass eller koffert. Bare ta med deg den magiske lupen din! LES MER Bruk øynene og den logiske sansen din, og vis akkurat hvor brilliant og observant du er.. . I hvert fall om du ønsker å slippe fra det uten en skramme! Max, Maren og Emil er kommet for å se den nyeste oppfinnelsen til den eksentriske og geniale vitenskapsmannen, professor Stein. Emil greier ikke å styre nysgjerrigheten sin og trykker på en knapp som sender de tre vennene hans i datamaskinens virtuelle univers, eller rettere sagt, direkte inn i dataspillenes verden. For å komme seg tilbake igjen må de oppnå høyeste poengsum i alle dataspillene de havner i. Emil må hjelpe dem med å unngå å bli knust av enorme klosser, vinne et billøp, vinne en fotballkamp, bekjempe kamplystne krigere og ødelegge så mange romskip som mulig. LES MINDRE Forlagets omtale Max, Maren og Emil trenger deg! Bruk den magiske lupen din og hjelp dem med å løse gåter, finne hemmelige koder, finne veien gjennom labyrinter, gjenoppbygge bilder, oppdage ulikheter og få øye på mystiske gjenstander... Du trenger verken pass eller koffert. Bare ta med deg den magiske lupen din! Bruk øynene og den logiske sansen din, og vis akkurat hvor brilliant og observant du er.. . I hvert fall om du ønsker å slippe fra det uten en skramme! Max, Maren og Emil er kommet for å se den nyeste oppfinnelsen til den eksentriske og geniale vitenskapsmannen, professor Stein. Emil greier ikke å styre nysgjerrigheten sin og trykker på en knapp som sender de tre vennene hans i datamaskinens virtuelle univers, eller rettere sagt, direkte inn i dataspillenes verden. For å komme seg tilbake igjen må de oppnå høyeste poengsum i alle dataspillene de havner i. Emil må hjelpe dem med å unngå å bli knust av enorme klosser, vinne et billøp, vinne en fotballkamp, bekjempe kamplystne krigere og ødelegge så mange romskip som mulig.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.