Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode (en hjelp til kritisk tolking og vurdering)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Finn R. Hjardemaal - Forfatter)

    Fagbokforl.

    Levering 2-6 dager

    429,-

    ISBN:

    9788245023794

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    3

    Sider:

    225

    Vekt:

    437 gr

    Alder:

    Voksen

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode
    Fagbokforl.
    9788245023794

    Forlagets omtale:

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes innenfor pedagogisk forskning. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i pedagogikk og lærerutdanning, men er også LES MER relevant for andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. I denne tredje, reviderte utgaven er drøftingen av pålitelighets- og gyldighetsproblemer noe utvidet, og dette oppsummeres i et nytt kapittel om forholdet mellom pedagogisk forskning og pedagogisk praksis. Kapitlet om historisk forskningsmetode er sterkt forkortet. Bokas forfattere er Thor Arnfinn Kleven, førsteamanuensis emeritus, og Finn Hjardemaal, førsteamanuensis, begge ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo. LES MINDRE Forlagets omtale Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes innenfor pedagogisk forskning. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i pedagogikk og lærerutdanning, men er også relevant for andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. I denne tredje, reviderte utgaven er drøftingen av pålitelighets- og gyldighetsproblemer noe utvidet, og dette oppsummeres i et nytt kapittel om forholdet mellom pedagogisk forskning og pedagogisk praksis. Kapitlet om historisk forskningsmetode er sterkt forkortet. Bokas forfattere er Thor Arnfinn Kleven, førsteamanuensis emeritus, og Finn Hjardemaal, førsteamanuensis, begge ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo.

    Alternative utgaver
    389,- NÅ 336,-
    Kjøp

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.