Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medvirkning til barns spontane lek - i barnehagen

    Medvirkning til barns spontane lek - i barnehagen

    Medvirkning til barns spontane lek - i barnehagen

    Medvirkning til barns spontane lek - i barnehagen

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    349,- Nå 290,-

    ISBN:

    9788215027647

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    1

    Sider:

    138

    Vekt:

    257 gr

    Alder:

    Voksen

    Medvirkning til barns spontane lek - i barnehagen
    Universitetsforl.
    9788215027647

    Forlagets omtale:

    «Medvirkning til barns spontane lek» skal bidra til kunnskap, refleksjon og diskusjoner omkring personalets direkte og indirekte medvirkning til barns spontane lek og samspill i barnehagen. Boka retter fokuset mot den umiddelbare, barne-initierte lekens plass og betydning i hverdagslivet i LES MER barnehagen. Barns rett til lek, medvirkning, omsorg og beskyttelse belyses og ses i sammenheng med personalets muligheter til å virke med i små barns lek og samspill. Personalets medvirkning til barns lek beskrives som en mulighet, og et lek-etisk ansvar. Med utgangspunkt i det unike barnet og mangfold i barnegrupper viser forfatteren hvordan personalets oppmerksomme tilstedeværelse, deres aktive holdning og deltakelse kan beskytte, bekrefte og berike barns spontane lek. LES MINDRE Forlagets omtale «Medvirkning til barns spontane lek» skal bidra til kunnskap, refleksjon og diskusjoner omkring personalets direkte og indirekte medvirkning til barns spontane lek og samspill i barnehagen. Boka retter fokuset mot den umiddelbare, barne-initierte lekens plass og betydning i hverdagslivet i barnehagen. Barns rett til lek, medvirkning, omsorg og beskyttelse belyses og ses i sammenheng med personalets muligheter til å virke med i små barns lek og samspill. Personalets medvirkning til barns lek beskrives som en mulighet, og et lek-etisk ansvar. Med utgangspunkt i det unike barnet og mangfold i barnegrupper viser forfatteren hvordan personalets oppmerksomme tilstedeværelse, deres aktive holdning og deltakelse kan beskytte, bekrefte og berike barns spontane lek.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.