Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Å lykkes med lærervurdering

    Å lykkes med lærervurdering

    Å lykkes med lærervurdering

    Å lykkes med lærervurdering

    Forfatter Fagbokforl.

    (Ann Kristin Hermundstad - Oversetter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    359,- Nå 298,-

    ISBN:

    9788245016741

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    221

    Vekt:

    379 gr

    Alder:

    Voksen

    Å lykkes med lærervurdering
    Fagbokforl.
    9788245016741

    Forlagets omtale:

    Hva trenger du som lærer å vite om lærervurdering? Lærervurdering er ingen enkel øvelse. Det finnes i dag lite tilgjengelig forskning og annen informasjon som kan hjelpe beslutningstakere som skal utvikle gode modeller for dette. Darling-Hammond hevder i denne boken at vi bør se på lærervurdering LES MER som del av et undervisnings- og kunnskapssystem som på en gjennomtenkt måte fremmer lærerprofesjonens undervisningskompetanse. Boken er tenkt som en hjelp til nasjonale og lokale beslutningstakere, skoledere og lærere for å imøtekomme det økende behovet for kunnskap om lærervurdering. Linda Darling-Hammond er Charles E. Ducommun professor of Education Emeritus ved Stanford University, President i Learning Policy Institute og tidligere president i American Educational Research Association (AERA). Darling-Hammond har utgitt over 400 publikasjoner og mottatt en rekke utmerkelser. LES MINDRE Forlagets omtale Hva trenger du som lærer å vite om lærervurdering? Lærervurdering er ingen enkel øvelse. Det finnes i dag lite tilgjengelig forskning og annen informasjon som kan hjelpe beslutningstakere som skal utvikle gode modeller for dette. Darling-Hammond hevder i denne boken at vi bør se på lærervurdering som del av et undervisnings- og kunnskapssystem som på en gjennomtenkt måte fremmer lærerprofesjonens undervisningskompetanse. Boken er tenkt som en hjelp til nasjonale og lokale beslutningstakere, skoledere og lærere for å imøtekomme det økende behovet for kunnskap om lærervurdering. Linda Darling-Hammond er Charles E. Ducommun professor of Education Emeritus ved Stanford University, President i Learning Policy Institute og tidligere president i American Educational Research Association (AERA). Darling-Hammond har utgitt over 400 publikasjoner og mottatt en rekke utmerkelser.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.