Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Læreres kollegasamtaler

    Læreres kollegasamtaler

    Læreres kollegasamtaler

    Læreres kollegasamtaler (om profesjonalitet, lærersamarbeid og utvikling av bedre undervisning)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    299,-

    ISBN:

    9788215028712

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Sider:

    155

    Vekt:

    345 gr

    Alder:

    Voksen

    Læreres kollegasamtaler
    Universitetsforl.
    9788215028712

    Forlagets omtale:

    «Læreres kollegasamtaler» handler om forholdet mellom lærersamarbeid og profesjonell utvikling i skolen og gir et empirisk bidrag til problemstillinger om disse tema. Boken er et bidrag til forståelse av den utdanningspolitiske, skoleorganisatoriske og pedagogiske rammen for utøving av en LES MER kollektiv lærerrolle. Den vil også kunne gi innsikt i hvordan vi kan forstå lærersamarbeid som kilde til profesjonsutvikling. Siktemålet med boken er å belyse hvordan kollegasamtaler kan bidra til bedre undervisning. En slik innsikt kan gi lærere og andre aktører i skolen økt kompetanse til å ta ansvar for samarbeid og utviklingsarbeid som fremmer faglig og pedagogisk nytenkning. Boken henvender seg til forskere, skoleledere, lærere og studenter i lærerutdanningene. Forhåpentligvis kan boken fungere som tankeredskap til alle som er opptatt av lærersamarbeid og profesjonsutvikling i skoleorganisasjonen. LES MINDRE Forlagets omtale «Læreres kollegasamtaler» handler om forholdet mellom lærersamarbeid og profesjonell utvikling i skolen og gir et empirisk bidrag til problemstillinger om disse tema. Boken er et bidrag til forståelse av den utdanningspolitiske, skoleorganisatoriske og pedagogiske rammen for utøving av en kollektiv lærerrolle. Den vil også kunne gi innsikt i hvordan vi kan forstå lærersamarbeid som kilde til profesjonsutvikling. Siktemålet med boken er å belyse hvordan kollegasamtaler kan bidra til bedre undervisning. En slik innsikt kan gi lærere og andre aktører i skolen økt kompetanse til å ta ansvar for samarbeid og utviklingsarbeid som fremmer faglig og pedagogisk nytenkning. Boken henvender seg til forskere, skoleledere, lærere og studenter i lærerutdanningene. Forhåpentligvis kan boken fungere som tankeredskap til alle som er opptatt av lærersamarbeid og profesjonsutvikling i skoleorganisasjonen.

    Emner: Lærerrollen

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.