Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Spørsmål og interaksjon i klasserommet

    Spørsmål og interaksjon i klasserommet

    Spørsmål og interaksjon i klasserommet

    Spørsmål og interaksjon i klasserommet

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    199,- Nå 172,-

    ISBN:

    9788205502352

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    1

    Sider:

    59

    Vekt:

    167 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om

    Spørsmål og interaksjon i klasserommet
    Gyldendal akademisk
    9788205502352

    Forlagets omtale:

    Vi stiller spørsmål hver dag. Ofte gjør vi det fordi det er noe vi faktisk lurer på - for eksempel hva klokken er. I klasserommet stilles det også mange spørsmål, men disse spørsmålene er ofte ikke autentiske: Det er spørsmål som har et bestemt svar, og læreren vet som regel hva det riktige LES MER svaret er før spørsmålet stilles. Dette heftet handler om forskningen kan fortelle oss om læreres spørsmål i klasserommet, og hvordan du som lærer kan øve på og reflektere over dette i egen praksis. Hvordan kan du best mulig knytte spørsmålene dine til elevenes læring? Heftet tar for seg forskjellige former for spørsmål og spørsmålenes funksjoner i klassen, og ser på hvordan læreren kan bruke spørsmål til forskjellige formål. Bakerst i heftet finner du tips for å få elevene engasjert i klassesamtalene. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien LES MINDRE Forlagets omtale Vi stiller spørsmål hver dag. Ofte gjør vi det fordi det er noe vi faktisk lurer på - for eksempel hva klokken er. I klasserommet stilles det også mange spørsmål, men disse spørsmålene er ofte ikke autentiske: Det er spørsmål som har et bestemt svar, og læreren vet som regel hva det riktige svaret er før spørsmålet stilles. Dette heftet handler om forskningen kan fortelle oss om læreres spørsmål i klasserommet, og hvordan du som lærer kan øve på og reflektere over dette i egen praksis. Hvordan kan du best mulig knytte spørsmålene dine til elevenes læring? Heftet tar for seg forskjellige former for spørsmål og spørsmålenes funksjoner i klassen, og ser på hvordan læreren kan bruke spørsmål til forskjellige formål. Bakerst i heftet finner du tips for å få elevene engasjert i klassesamtalene. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.