Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Dybdelæring

    Dybdelæring

    Dybdelæring (kunstfag, religionsfag, naturfag og skriving i flere fag)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Jesper Aagaard Petersen - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Staffan Selander - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Alex Strømme - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Anna-Lena Østern - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Forventes i salg 02.11.2018

    339,-

    ISBN:

    9788215029726

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Dybdelæring
    Universitetsforl.
    9788215029726

    Forlagets omtale:

    Hva er dybdelæring? Hva er det dybde tilfører foran -læring? Svaret er dybde//læring. Læring som skjer gjennom samskaping mellom ulike aktører og viser læring som en affektiv, performativ, kroppslig, kognitiv og meningsskapende prosess. Denne boka presenterer et grunnleggende annet syn på læring LES MER og dybdelæring enn det kognitivistisk orienterte dybdelæringsbegrepet. Forfatterne tar utgangspunkt i flerfaglighet og presenterer det flerfaglige forsknings- og utviklingsprosjektet 200 milliarder og 1, der naturfag, religionsfag, kunstfag og scenekunst møtes og intra-agerer. I møtet mellom to ungdomsskoler, en lærerutdanning, et teaterhus og Den kulturelle skolesekken skapes sanselig didaktisk design. Forfatterne har gått inn i disse møtene og formet et svar på hva flerfaglig læring og undervisning kan være, og hva som er verdien i slik læring og undervisning. LES MINDRE Forlagets omtale Hva er dybdelæring? Hva er det dybde tilfører foran -læring? Svaret er dybde//læring. Læring som skjer gjennom samskaping mellom ulike aktører og viser læring som en affektiv, performativ, kroppslig, kognitiv og meningsskapende prosess. Denne boka presenterer et grunnleggende annet syn på læring og dybdelæring enn det kognitivistisk orienterte dybdelæringsbegrepet. Forfatterne tar utgangspunkt i flerfaglighet og presenterer det flerfaglige forsknings- og utviklingsprosjektet 200 milliarder og 1, der naturfag, religionsfag, kunstfag og scenekunst møtes og intra-agerer. I møtet mellom to ungdomsskoler, en lærerutdanning, et teaterhus og Den kulturelle skolesekken skapes sanselig didaktisk design. Forfatterne har gått inn i disse møtene og formet et svar på hva flerfaglig læring og undervisning kan være, og hva som er verdien i slik læring og undervisning.

    Emner: Pedagogikk

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.