Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Lesson study og læreres læring

    Lesson study og læreres læring

    Lesson study og læreres læring

    Lesson study og læreres læring

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Tor Arne Wølner - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (David Keeping - Illustratør)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    349,- Nå 290,-

    ISBN:

    9788205491861

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    1

    Sider:

    141

    Vekt:

    247 gr

    Alder:

    Voksen

    Lesson study og læreres læring
    Gyldendal akademisk
    9788205491861

    Forlagets omtale:

    Boka tar for seg Lesson Study som internasjonalt er kjent som en metode lærere og skoler kan benytte for å øke sin egen og elevenes læring. Boka presenterer relevant teori og forskning og gir mange praktiske eksempler på utfordringer og muligheter knyttet til Lesson Study som aksjonslærings- og LES MER aksjonsforskningsstrategi. Blant annet gis det eksempler hvordan Lesson Study brukes i forhold til aktuelle temaer i dagens skole som dialogbasert undervisning, omvendt undervisning og skolen som en lærende organisasjon. Henvender seg til lærere, studenter i lærerutdanning, skoleledere og pedagoger som arbeider med forskning og undervisning i lærerutdanningene. LES MINDRE Forlagets omtale Boka tar for seg Lesson Study som internasjonalt er kjent som en metode lærere og skoler kan benytte for å øke sin egen og elevenes læring. Boka presenterer relevant teori og forskning og gir mange praktiske eksempler på utfordringer og muligheter knyttet til Lesson Study som aksjonslærings- og aksjonsforskningsstrategi. Blant annet gis det eksempler hvordan Lesson Study brukes i forhold til aktuelle temaer i dagens skole som dialogbasert undervisning, omvendt undervisning og skolen som en lærende organisasjon. Henvender seg til lærere, studenter i lærerutdanning, skoleledere og pedagoger som arbeider med forskning og undervisning i lærerutdanningene.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.