Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Språkstimulerende læringsmiljøer

    Språkstimulerende læringsmiljøer

    Språkstimulerende læringsmiljøer

    Språkstimulerende læringsmiljøer

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Thomas Nordahl - Redaktør)

    Gyldendal akademisk

    (Ole Hansen - Redaktør)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    199,-

    ISBN:

    9788205510333

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Sider:

    79

    Vekt:

    216 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om barnehagen

    Språkstimulerende læringsmiljøer
    Gyldendal akademisk
    9788205510333

    Forlagets omtale:

    Barn trer inn i et språkmiljø fra det øyeblikk de blir født, og de er fra starten av avhengige av å møte voksne, foreldre og øvrig familie, som trekker dem inn i språklige samspill. All læring, og ikke minst språktilegnelse, avhenger av gode, trygge relasjoner mellom voksne og barn. I denne LES MER boken presenteres forskningsbasert kunnskap om det som støtter og fremmer barns språktilegnelse i barnehagen. Barn i barnehagen kan ha svært ulike erfaringer med språk, og behovet for språklig støtte og stimulering varierer. Bokens tema dreier seg altså om spørsmålet: Hvordan stimuleres språktilegnelsen hos barn? Inngår i serien Dette vet vi om ... Barnehagen LES MINDRE Forlagets omtale Barn trer inn i et språkmiljø fra det øyeblikk de blir født, og de er fra starten av avhengige av å møte voksne, foreldre og øvrig familie, som trekker dem inn i språklige samspill. All læring, og ikke minst språktilegnelse, avhenger av gode, trygge relasjoner mellom voksne og barn. I denne boken presenteres forskningsbasert kunnskap om det som støtter og fremmer barns språktilegnelse i barnehagen. Barn i barnehagen kan ha svært ulike erfaringer med språk, og behovet for språklig støtte og stimulering varierer. Bokens tema dreier seg altså om spørsmålet: Hvordan stimuleres språktilegnelsen hos barn? Inngår i serien Dette vet vi om ... Barnehagen

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.