Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Utvidet klasserom i naturfag

    Utvidet klasserom i naturfag

    Utvidet klasserom i naturfag

    Utvidet klasserom i naturfag

    Forfatter Universitetsforl.

    (Kari Beate Remmen - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Forventes i salg 12.07.2019

    399,-

    ISBN:

    9788215027197

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Utvidet klasserom i naturfag
    Universitetsforl.
    9788215027197

    Forlagets omtale:

    Undervisning i utvidet klasserom kan fremme gode læringsprosesser og forståelse i naturfag. Men for mange lærere kan det virke vanskelig å få til på grunn av begrensninger som tid og ressurser.I «Utvidet klasserom i naturfag» ønsker forfatterne å rette oppmerksomheten mot mulighetene og diskuterer LES MER hvordan lærere og forskere kan designe undervisningsforløp i et utvidet klasserom. Dette knyttes til begreper som forståelse, undervisningsdesign, oppdrag, progresjon, observasjon, tolkningsverktøy og vurdering. Forfatterne gir didaktiske råd som kan gi leseren et verktøy for å designe og studere undervisning i et utvidet klasserom. Boken er skrevet for alle som jobber med undervisning i naturfag, herunder lærere, lærerstudenter, forskere og lærerutdannere. Merethe Frøyland er leder ved Naturfagsenteret. Kari Beate Remmen er førsteamanuensis ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo. LES MINDRE Forlagets omtale Undervisning i utvidet klasserom kan fremme gode læringsprosesser og forståelse i naturfag. Men for mange lærere kan det virke vanskelig å få til på grunn av begrensninger som tid og ressurser.I «Utvidet klasserom i naturfag» ønsker forfatterne å rette oppmerksomheten mot mulighetene og diskuterer hvordan lærere og forskere kan designe undervisningsforløp i et utvidet klasserom. Dette knyttes til begreper som forståelse, undervisningsdesign, oppdrag, progresjon, observasjon, tolkningsverktøy og vurdering. Forfatterne gir didaktiske råd som kan gi leseren et verktøy for å designe og studere undervisning i et utvidet klasserom. Boken er skrevet for alle som jobber med undervisning i naturfag, herunder lærere, lærerstudenter, forskere og lærerutdannere. Merethe Frøyland er leder ved Naturfagsenteret. Kari Beate Remmen er førsteamanuensis ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.