Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Markedsføring og kommunikasjon på nett

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    399,- Nå 335,-

    ISBN:

    9788202512347

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    1

    Sider:

    261

    Vekt:

    554 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføring og kommunikasjon på nett
    Cappelen Damm akademisk
    9788202512347

    Forlagets omtale:

    Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere? Å skape resultater innen LES MER markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier. Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene. Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet. LES MINDRE Forlagets omtale Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere? Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier. Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene. Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.