Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Det moderne India

    Det moderne India

    Det moderne India

    Det moderne India (samfunn, økonomi og næringsliv)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    Forventes i salg 01.08.2018

    349,-

    ISBN:

    9788205508385

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Det moderne India
    Gyldendal akademisk
    9788205508385

    Forlagets omtale:

    India er et land i vekst. Økonomien har en årlig vekstrate på nesten åtte prosent, og millioner av innbyggere løftes ut av fattigdom og inn i middelklassen. Det indiske forbrukermarkedet preges av en gjennomsnittlig yngre befolkning enn de fleste andre land. Store næringslivsreformer gjør at India LES MER nå åpner seg som en potensiell samarbeidspartner for både land og bedrifter. Det moderne India er en lettlest og praktisk innføring i indisk kultur og næringsliv. Boken tar for seg særegenhetene ved det indiske samfunnet, og er en praktisk guide for dem som vil lære mer om indisk geografi, demografi, arbeids- og næringsliv, regional politikk, outsourcing og markedstilgang. Boken inneholder en rekke businesscaser som tar for seg norske bedrifters erfaringer fra India - fra store, internasjonale selskaper som Yara, Wallenius Wilhelmsen Logistics og Telenor, til mindre nisjebedrifter. Dette er en bok som anbefales for personer og bedrifter som ønsker å lære mer om mulighetene som ligger i det indiske markedet, og for studenter innen økonomi, handel og Asia-studier. LES MINDRE Forlagets omtale India er et land i vekst. Økonomien har en årlig vekstrate på nesten åtte prosent, og millioner av innbyggere løftes ut av fattigdom og inn i middelklassen. Det indiske forbrukermarkedet preges av en gjennomsnittlig yngre befolkning enn de fleste andre land. Store næringslivsreformer gjør at India nå åpner seg som en potensiell samarbeidspartner for både land og bedrifter. Det moderne India er en lettlest og praktisk innføring i indisk kultur og næringsliv. Boken tar for seg særegenhetene ved det indiske samfunnet, og er en praktisk guide for dem som vil lære mer om indisk geografi, demografi, arbeids- og næringsliv, regional politikk, outsourcing og markedstilgang. Boken inneholder en rekke businesscaser som tar for seg norske bedrifters erfaringer fra India - fra store, internasjonale selskaper som Yara, Wallenius Wilhelmsen Logistics og Telenor, til mindre nisjebedrifter. Dette er en bok som anbefales for personer og bedrifter som ønsker å lære mer om mulighetene som ligger i det indiske markedet, og for studenter innen økonomi, handel og Asia-studier.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.