Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Fra idé til suksess

    Fra idé til suksess

    Fra idé til suksess

    Fra idé til suksess (om å samskape verdifulle eventer)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    369,- Nå 310,-

    ISBN:

    9788202454722

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    234

    Vekt:

    454 gr

    Alder:

    Voksen

    Fra idé til suksess
    Cappelen Damm akademisk
    9788202454722

    Forlagets omtale:

    Hvordan skapes suksessfulle eventer? Med utgangspunkt i nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Vi må først forstå betydningen av hva som skaper verdier for kundene og deretter tilrettelegge for LES MER at ulike målgrupper får dekket sine behov gjennom å delta i å skape verdier. Det å lede et event er en mangesidig prosess som blant annet innebærer å arrangere og organisere gode møteplasser for underholdning, samt skape attraktive begivenheter. Eventer varierer i innhold, tid og sted, og kan omfatte alt fra møter, sammenkomster, utstillinger, show, festivaler, underholdning, innsamlingsaksjoner, samfunnsbaserte og kommersielle eventer, sport og fritidsbaserte eventer, sosiale sammenkomster, insentiver og markedsføringsarrangementer. Denne boken fokuserer på årlige sted- og tidsfaste eventer som organiseres som en bedrift eller stiftelse. Boken Fra idé til suksess fokuserer på verdiskapning i et samhandlingsperspektiv som skjer i relasjoner med andre mennesker og private og offentlige organisasjoner. Dersom et event opplever suksess i form av omsetning og oppmerksomhet, vil det få betydning også for menneskene og bedriftene i direkte kontakt med- og rundt eventet. Suksessfulle eventer vil dermed også bidra til positiv aktivitet, samhold og læring i et gitt geografisk område. Boken er nyttig lesning for alle som arbeider innen tjeneste- og opplevelsesbransjene, men spesielt for ledere og ansatte som ønsker å skape verdier sammen med kundene. Videre vil den egne seg for akademikere og studenter på ulike nivå, da den både fungerer som et praktisk verktøy og viser til nye og viktige teoretiske perspektiver fra tjeneste- og opplevelseslitteraturen. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan skapes suksessfulle eventer? Med utgangspunkt i nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapningen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet. Vi må først forstå betydningen av hva som skaper verdier for kundene og deretter tilrettelegge for at ulike målgrupper får dekket sine behov gjennom å delta i å skape verdier. Det å lede et event er en mangesidig prosess som blant annet innebærer å arrangere og organisere gode møteplasser for underholdning, samt skape attraktive begivenheter. Eventer varierer i innhold, tid og sted, og kan omfatte alt fra møter, sammenkomster, utstillinger, show, festivaler, underholdning, innsamlingsaksjoner, samfunnsbaserte og kommersielle eventer, sport og fritidsbaserte eventer, sosiale sammenkomster, insentiver og markedsføringsarrangementer. Denne boken fokuserer på årlige sted- og tidsfaste eventer som organiseres som en bedrift eller stiftelse. Boken Fra idé til suksess fokuserer på verdiskapning i et samhandlingsperspektiv som skjer i relasjoner med andre mennesker og private og offentlige organisasjoner. Dersom et event opplever suksess i form av omsetning og oppmerksomhet, vil det få betydning også for menneskene og bedriftene i direkte kontakt med- og rundt eventet. Suksessfulle eventer vil dermed også bidra til positiv aktivitet, samhold og læring i et gitt geografisk område. Boken er nyttig lesning for alle som arbeider innen tjeneste- og opplevelsesbransjene, men spesielt for ledere og ansatte som ønsker å skape verdier sammen med kundene. Videre vil den egne seg for akademikere og studenter på ulike nivå, da den både fungerer som et praktisk verktøy og viser til nye og viktige teoretiske perspektiver fra tjeneste- og opplevelseslitteraturen.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.