Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Organisasjon, ledelse, administrasjon Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering (en praktisk veileder)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 8 stk. )

    399,-

    ISBN:

    9788205484573

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    214

    Vekt:

    410 gr

    Alder:

    Voksen

    Sosiale medier og krisehåndtering
    Gyldendal akademisk
    9788205484573

    Forlagets omtale:

    Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer. Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal LES MER brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser... Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise. LES MINDRE Forlagets omtale Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer. Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser... Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.