Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering

    Sosiale medier og krisehåndtering (en praktisk veileder)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 7 stk. )

    399,-

    ISBN:

    9788205484573

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    214

    Vekt:

    410 gr

    Alder:

    Voksen

    Sosiale medier og krisehåndtering
    Gyldendal akademisk
    9788205484573

    Forlagets omtale:

    Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer. Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal LES MER brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser... Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise. LES MINDRE Forlagets omtale Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer. Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser... Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.