Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Medie og kommunikasjon Slik lykkes du endelig med innhold på nett

    Slik lykkes du endelig med innhold på nett

    Slik lykkes du endelig med innhold på nett

    Slik lykkes du endelig med innhold på nett

    Forfatter Fagbokforl.

    (Eirik Hafver Rønjum - Forfatter)

    Fagbokforl.

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    479,-

    ISBN:

    9788245014921

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Slik lykkes du endelig med innhold på nett
    Fagbokforl.
    9788245014921

    Forlagets omtale:

    I 15 år har vi skrevet tekster på nett, i 15 år har vi feilet. Vi har sendt medarbeiderne på skrivekurs, laget forfatterguider og deltatt på workshoper med innholdsguruer. Vi har lært å skrive kulepunkter, å lage mellomtitler og å lenke. Vi har lært å skrive effektivt for både leserne og LES MER søkemotorene. Kort sagt: Vi vet hvordan vi skal skrive gode nettekster. Likevel snubler vi gang på gang med innholdet på nettstedene våre. De to største problemene er at vi mangler tydelige strategier for hva vi ønsker å oppnå med innholdet rutiner for å forvalte innholdet på riktig måte I denne boken vil vi blant annet vise deg hvordan du forvalter og vedlikeholder innhold prioriterer riktig innhold synliggjør kvalitet og forretningsverdi bygger opp respekt for innholdsarbeidet i virksomheten LES MINDRE Forlagets omtale I 15 år har vi skrevet tekster på nett, i 15 år har vi feilet. Vi har sendt medarbeiderne på skrivekurs, laget forfatterguider og deltatt på workshoper med innholdsguruer. Vi har lært å skrive kulepunkter, å lage mellomtitler og å lenke. Vi har lært å skrive effektivt for både leserne og søkemotorene. Kort sagt: Vi vet hvordan vi skal skrive gode nettekster. Likevel snubler vi gang på gang med innholdet på nettstedene våre. De to største problemene er at vi mangler tydelige strategier for hva vi ønsker å oppnå med innholdet rutiner for å forvalte innholdet på riktig måte I denne boken vil vi blant annet vise deg hvordan du forvalter og vedlikeholder innhold prioriterer riktig innhold synliggjør kvalitet og forretningsverdi bygger opp respekt for innholdsarbeidet i virksomheten

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.