Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Samarbeid og innsikt

    Samarbeid og innsikt

    Samarbeid og innsikt

    Samarbeid og innsikt (en innføring i prosjektbasert læring)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Pernille Stornæss Skotte - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Cecilie Basberg Neumann - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Marianne Rugkåsa - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    169,-

    ISBN:

    9788245020137

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Sider:

    114

    Vekt:

    227 gr

    Alder:

    Voksen

    Samarbeid og innsikt
    Fagbokforl.
    9788245020137

    Forlagets omtale:

    Prosjektbasert arbeid brukes ofte som arbeidsform både i profesjonsutdanningene og i yrkespraksis, og det krever ulike former for kunnskap. Denne boka gir en kort innføring i to kunnskapsområder som prosjektbasert arbeid består av. Det ene er det vi gjør for å arbeide fram og ferdigstille et LES MER produkt eller et resultat. Det andre er de mellommenneskelige prosessene som aktiviseres i dette arbeidet. Boka svarer på spørsmål som: Hvordan velge tema til et prosjektarbeid? Hvordan konkretisere temaet til en tydelig problemstilling? Hvordan planlegge et samarbeid om et stort prosjekt? Hvilke etiske overveielser må gjøres? Boka retter særlig søkelyset mot hvordan gruppemedlemmenes egne førforståelser påvirker prosjektarbeidet, både i kunnskapsproduksjonen og i de mellommenneskelige relasjonene. Eksemplene i boka er hentet fra bachelorutdanningen i sosialt arbeid og barnevern, men de er også nyttige og gjenkjennbare for studenter innenfor de andre omsorgsfagene. Målgruppen for boka er bachelorstudenter i sosial- og helsefagene. Marianne Rugkåsa, Cecilie B. Neumann, Pernille Skotte og Berit Bergheim har alle bred erfaring med prosjektbasert arbeid, og de har i mange år undervist i prosjektarbeid ved Institutt for sosialfag på OsloMet storbyuniversitetet. LES MINDRE Forlagets omtale Prosjektbasert arbeid brukes ofte som arbeidsform både i profesjonsutdanningene og i yrkespraksis, og det krever ulike former for kunnskap. Denne boka gir en kort innføring i to kunnskapsområder som prosjektbasert arbeid består av. Det ene er det vi gjør for å arbeide fram og ferdigstille et produkt eller et resultat. Det andre er de mellommenneskelige prosessene som aktiviseres i dette arbeidet. Boka svarer på spørsmål som: Hvordan velge tema til et prosjektarbeid? Hvordan konkretisere temaet til en tydelig problemstilling? Hvordan planlegge et samarbeid om et stort prosjekt? Hvilke etiske overveielser må gjøres? Boka retter særlig søkelyset mot hvordan gruppemedlemmenes egne førforståelser påvirker prosjektarbeidet, både i kunnskapsproduksjonen og i de mellommenneskelige relasjonene. Eksemplene i boka er hentet fra bachelorutdanningen i sosialt arbeid og barnevern, men de er også nyttige og gjenkjennbare for studenter innenfor de andre omsorgsfagene. Målgruppen for boka er bachelorstudenter i sosial- og helsefagene. Marianne Rugkåsa, Cecilie B. Neumann, Pernille Skotte og Berit Bergheim har alle bred erfaring med prosjektbasert arbeid, og de har i mange år undervist i prosjektarbeid ved Institutt for sosialfag på OsloMet storbyuniversitetet.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.