Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Markedsføringsledelse

    Forfatter Universitetsforl.

    (Arve Pettersen - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Hans Mathias Thjømøe - Forfatter)

    Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 10+ stk. )

    649,-

    ISBN:

    9788215030364

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    9

    Sider:

    622

    Vekt:

    1548 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsføringsledelse
    Universitetsforl.
    9788215030364

    Forlagets omtale:

    Trygt forankret i oppdatert internasjonal forskning og breddfull av gode norske eksempler. Denne boken gir deg en lettlest, oppdatert, grundig og oversiktlig innføring i markedsføring. «Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en LES MER klassikker gjennom mange år. Den er er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av case og eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet er det skrevet et nytt kapittel 13 om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeideren. Digital markedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier har fått en viktig plass i flere kapitler. I tillegg har boken fått tilført mange nye og aktuelle eksempler. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. LES MINDRE Forlagets omtale Trygt forankret i oppdatert internasjonal forskning og breddfull av gode norske eksempler. Denne boken gir deg en lettlest, oppdatert, grundig og oversiktlig innføring i markedsføring. «Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassikker gjennom mange år. Den er er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av case og eksempler fra norsk næringsliv. 9. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet er det skrevet et nytt kapittel 13 om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeideren. Digital markedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier har fått en viktig plass i flere kapitler. I tillegg har boken fått tilført mange nye og aktuelle eksempler. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken - enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.