Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Markedsspråket

    Markedsspråket

    Markedsspråket

    Markedsspråket (språk og idéutvikling i markedskommunikasjon)

    Forfatter Gyldendal

    (Magne Johannessen - Forfatter)

    Gyldendal

    (Elling Aarflot - Forfatter)

    Gyldendal

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    499,-

    ISBN:

    9788205500587

    Forlag:

    Gyldendal

    Trykkeår:

    2018

    Utgitt:

    2018

    Utgave:

    1

    Sider:

    420

    Vekt:

    933 gr

    Alder:

    Voksen

    Markedsspråket
    Gyldendal
    9788205500587

    Forlagets omtale:

    Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler LES MER fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm, og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm, og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.