Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Økonomi og Ledelse Varehandelsledelse

    Varehandelsledelse

    Varehandelsledelse

    Varehandelsledelse

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    449,- Nå 388,-

    ISBN:

    9788245018011

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2017

    Utgitt:

    2017

    Utgave:

    2

    Sider:

    344

    Vekt:

    652 gr

    Alder:

    Voksen

    Varehandelsledelse
    Fagbokforl.
    9788245018011

    Forlagets omtale:

    Andreutgaven av Varehandelsledelse vektlegger kunde- og handleopplevelsen, der digitaliseringen og kommunikasjon og salg gjennom flere kanaler gir handelens ledere nye utfordringer. Etter en orientering i markedet, behandles sortimentsopplevelsen, innbefattet kjedenes egne merker, prisopplevelsen LES MER og lokaliseringsopplevelsen. Personalledelse og kundeservice har egen seksjon med rekruttering, kompetanse og motivasjon hos medarbeidere og ledere, serviceopplevelsen og salgsopplevelsen. Digitale medier inngår når butikken skal utformes. Flerkanal-, krysskanal- og omnikanal varehandel blir diskutert ut fra kjøpsprosessen. Ved utformingen av butikken vektlegges visuell kommunikasjon, der samspill med nettbutikk og nye medier diskuteres. Som i førsteutgaven behandles sentrale nøkkeltall for styring, innbefattet svinnforebygging og tiltak. Hvert kapittel inneholder en aktuell øvingsoppgave. Boken formidler en helhetlig forretningsforståelse, der målet er å bidra til markeds- og kundeorienterte handelsbedrifter gjennom kvalifiserte ledere. Med strategiske og operative innfallsvinkler er boken aktuell for fagmiljøer i fagområdet og for ledere og medarbeidere innenfor varehandel. Boken kan med fordel leses av studenter som studerer innenfor tilhørende og tilstøtende fagområder. Jan Ivar Fredriksen er dosent i markedsføring varehandelsledelse ved Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge med arbeidsoppgaver innen forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse. Fra 1992 til 2016 var han tilknyttet Norges Varehandelshøyskole og Handelshøyskolen BI.I tillegg til sin akademiske karriere har han variert praksis fra både dagligvarehandel, faghandel, bank og helseforetak. Å bygge bro mellom forskningsbasert teori og beste praksis har høyeste prioritet. LES MINDRE Forlagets omtale Andreutgaven av Varehandelsledelse vektlegger kunde- og handleopplevelsen, der digitaliseringen og kommunikasjon og salg gjennom flere kanaler gir handelens ledere nye utfordringer. Etter en orientering i markedet, behandles sortimentsopplevelsen, innbefattet kjedenes egne merker, prisopplevelsen og lokaliseringsopplevelsen. Personalledelse og kundeservice har egen seksjon med rekruttering, kompetanse og motivasjon hos medarbeidere og ledere, serviceopplevelsen og salgsopplevelsen. Digitale medier inngår når butikken skal utformes. Flerkanal-, krysskanal- og omnikanal varehandel blir diskutert ut fra kjøpsprosessen. Ved utformingen av butikken vektlegges visuell kommunikasjon, der samspill med nettbutikk og nye medier diskuteres. Som i førsteutgaven behandles sentrale nøkkeltall for styring, innbefattet svinnforebygging og tiltak. Hvert kapittel inneholder en aktuell øvingsoppgave. Boken formidler en helhetlig forretningsforståelse, der målet er å bidra til markeds- og kundeorienterte handelsbedrifter gjennom kvalifiserte ledere. Med strategiske og operative innfallsvinkler er boken aktuell for fagmiljøer i fagområdet og for ledere og medarbeidere innenfor varehandel. Boken kan med fordel leses av studenter som studerer innenfor tilhørende og tilstøtende fagområder. Jan Ivar Fredriksen er dosent i markedsføring varehandelsledelse ved Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge med arbeidsoppgaver innen forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse. Fra 1992 til 2016 var han tilknyttet Norges Varehandelshøyskole og Handelshøyskolen BI.I tillegg til sin akademiske karriere har han variert praksis fra både dagligvarehandel, faghandel, bank og helseforetak. Å bygge bro mellom forskningsbasert teori og beste praksis har høyeste prioritet.

    Emner: Handel Ledelse

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.