Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Å skape gode relasjoner i skolen

    Å skape gode relasjoner i skolen

    Å skape gode relasjoner i skolen

    Å skape gode relasjoner i skolen

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (David Keeping - Illustratør)

    Gyldendal akademisk

    (Kirsten Hemmer - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    199,- Nå 170,-

    ISBN:

    9788205423107

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    58

    Vekt:

    166 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om

    Å skape gode relasjoner i skolen
    Gyldendal akademisk
    9788205423107

    Forlagets omtale:

    Dette hefte setter fokus på relasjonen mellom lærer og elev. Relasjonen mellom elev og lærer kan betraktes som en av de meste undervurderte variablene innenfor undervisning og læring. Elever som opplever at de har lærere som anerkjenner, verdsetter og liker dem, har et klart bedre læringsutbytte i LES MER skolen enn de elevene som ikke har et godt relasjonelt forhold til sine lærere. Elever som har en positiv relasjon til læreren, blir motivert til å yte en god arbeidsinnsats, samtidig som de vil ha bedre forutsetninger for å utvikle en god selvoppfatning i skolen. Dette heftet tar for seg hvor betydningsfulle disse relasjonene er, og det gis gode beskrivelser av hvordan læreren kan videreutvikle sine relasjoner til elevene. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider på ulike nivå i grunnopplæringen. LES MINDRE Forlagets omtale Dette hefte setter fokus på relasjonen mellom lærer og elev. Relasjonen mellom elev og lærer kan betraktes som en av de meste undervurderte variablene innenfor undervisning og læring. Elever som opplever at de har lærere som anerkjenner, verdsetter og liker dem, har et klart bedre læringsutbytte i skolen enn de elevene som ikke har et godt relasjonelt forhold til sine lærere. Elever som har en positiv relasjon til læreren, blir motivert til å yte en god arbeidsinnsats, samtidig som de vil ha bedre forutsetninger for å utvikle en god selvoppfatning i skolen. Dette heftet tar for seg hvor betydningsfulle disse relasjonene er, og det gis gode beskrivelser av hvordan læreren kan videreutvikle sine relasjoner til elevene. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider på ulike nivå i grunnopplæringen.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.