Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Bruk av kartleggingsresultater i forbedringsarbeid

    Bruk av kartleggingsresultater i forbedringsarbeid

    Bruk av kartleggingsresultater i forbedringsarbeid

    Bruk av kartleggingsresultater i forbedringsarbeid

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Line Skov Hansen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Trond Eidnes - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    199,- Nå 170,-

    ISBN:

    9788205498037

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    86

    Vekt:

    234 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om barnehagen

    Bruk av kartleggingsresultater i forbedringsarbeid
    Gyldendal akademisk
    9788205498037

    Forlagets omtale:

    Dette heftet beskriver hvordan kartleggingsresultater kan anvendes til å forbedre både pedagogisk praksis og barns læringsutbytte og trivsel i barnehagen. Resultatene kan for eksempel komme fra språkvurderinger, foreldretilfredshetsundersøkelser, trivselsmålinger eller andre vurderingsverktøy. LES MER Barnehagen har gjerne tilgang på informasjon fra kartlegginger, men det er ikke alltid denne informasjonen blir systematisk analysert og aktivt brukt i forbedringsarbeid. Forfatterne viser hvordan slike analyser kan gjennomføres på forskjellige nivåer i den enkelte barnehage, og vektlegger viktigheten av at de ansatte i barnehagen bruker og drøfter informasjonen seg imellom, for eksempel i profesjonelle læringsfellesskap. De tydeliggør også hvordan informasjon og analyser kan omsettes til ny og forbedret pedagogisk praksis.. LES MINDRE Forlagets omtale Dette heftet beskriver hvordan kartleggingsresultater kan anvendes til å forbedre både pedagogisk praksis og barns læringsutbytte og trivsel i barnehagen. Resultatene kan for eksempel komme fra språkvurderinger, foreldretilfredshetsundersøkelser, trivselsmålinger eller andre vurderingsverktøy. Barnehagen har gjerne tilgang på informasjon fra kartlegginger, men det er ikke alltid denne informasjonen blir systematisk analysert og aktivt brukt i forbedringsarbeid. Forfatterne viser hvordan slike analyser kan gjennomføres på forskjellige nivåer i den enkelte barnehage, og vektlegger viktigheten av at de ansatte i barnehagen bruker og drøfter informasjonen seg imellom, for eksempel i profesjonelle læringsfellesskap. De tydeliggør også hvordan informasjon og analyser kan omsettes til ny og forbedret pedagogisk praksis..

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.