Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Lærerarbeid for elevenes læring 5-10

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10

På lager - sendes nå ( 4 stk. )

479,- Nå 410,-

ISBN:

9788276348859

Forlag:

Høyskoleforl.

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2011

Utgave:

1

Sider:

287

Vekt:

604 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Lærerarbeid for elevenes læring

Serie:

Pedagogikk og elevkunnskap

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10
Høyskoleforl.
9788276348859

Forlagets omtale:

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10 er skrevet for lærerstudenter som skal få en utdanning tilpasset 5.-10. trinn i skolen. Boken retter oppmerksomheten mot læreren og hans eller hennes rolle og funksjon i yrkesutøvelsen. Bokens andre kapittel omhandler imidlertid elevenes læring. En oppmerksomhet LES MER mot elevenes læring så tidlig i en bok som retter fokus mot lærerarbeid, samsvarer med forskning som sier at lærere må utvikle forståelse for læringsprosesser i sammenheng med utvikling av undervisningsopplegg. Undervisningen vil dermed kunne bidra i elevenes læring og dermed til et godt utbytte av læringsarbeidet. I boken går forfatterne inn på hvordan lærere kan planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning, og på hvordan grunnleggende ferdigheter skal ivaretas i alle fag. Gode relasjoner og et godt læringsmiljø blir fremhevet som avgjørende faktorer for elevenes læring. I bokens ti forskningsbaserte kapitler bidrar elleve forfattere. I kapitlene presenteres praksiseksempler som er relevante for trinnene som utdanningen kvalifiserer for. LES MINDRE Forlagets omtale Lærerarbeid for elevenes læring 5-10 er skrevet for lærerstudenter som skal få en utdanning tilpasset 5.-10. trinn i skolen. Boken retter oppmerksomheten mot læreren og hans eller hennes rolle og funksjon i yrkesutøvelsen. Bokens andre kapittel omhandler imidlertid elevenes læring. En oppmerksomhet mot elevenes læring så tidlig i en bok som retter fokus mot lærerarbeid, samsvarer med forskning som sier at lærere må utvikle forståelse for læringsprosesser i sammenheng med utvikling av undervisningsopplegg. Undervisningen vil dermed kunne bidra i elevenes læring og dermed til et godt utbytte av læringsarbeidet. I boken går forfatterne inn på hvordan lærere kan planlegge, gjennomføre og vurdere undervisning, og på hvordan grunnleggende ferdigheter skal ivaretas i alle fag. Gode relasjoner og et godt læringsmiljø blir fremhevet som avgjørende faktorer for elevenes læring. I bokens ti forskningsbaserte kapitler bidrar elleve forfattere. I kapitlene presenteres praksiseksempler som er relevante for trinnene som utdanningen kvalifiserer for.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.