Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Haugenbok.no Fagbøker Læring i elevteam

    Læring i elevteam

    Læring i elevteam (forpliktende samarbeid for strukturert faglig og sosial læring)

    Forfatter Universitetsforl.

    Forventes i salg 18.10.2019

    419,-

    ISBN:

    9788215030722

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Læring i elevteam
    Universitetsforl.
    9788215030722

    Forlagets omtale:

    Hvordan kan teamarbeid styrke elevenes læring og utvikling? Denne håndboka viser hvordan lærere kan gjennomføre gode læringsprosesser i elevteam, for alle elever på alle trinn. Forfatterne viser hvordan lærere kan gjennomføre gode læringsprosesser i elevteam, for alle elever på alle trinn. LES MER Hovedprinsippet for Læring i elevteam er at målet formuleres slik at elevene blir positivt, gjensidig avhengige av hverandre for å lykkes, faglig og sosialt. Læring i elevteam bygger på teorier, forskning og praksis fra David og Roger Johnsons metode Cooperative Learning, og samtidig på forfatternes egne erfaringer fra arbeid med samspill og læring i team over flere år. Metoden brukes i dag over hele verden, på alle utdanningsnivåer; fra barnehage- til universitetsnivå. Noen tilnærminger til metoden er kjent i Norge som Læring gjennom samarbeid eller Samarbeidslæring. Målgruppa for boka er lærerstudenter, lærere og skoleveiledere. Karin og Egil Hjertaker er erfarne pedagoger som selv har brukt og utviklet metoden gjennom mange år. De holder også kurs der deltakerne både får lære prinsippene og prøve metoden i praksis. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan kan teamarbeid styrke elevenes læring og utvikling? Denne håndboka viser hvordan lærere kan gjennomføre gode læringsprosesser i elevteam, for alle elever på alle trinn. Forfatterne viser hvordan lærere kan gjennomføre gode læringsprosesser i elevteam, for alle elever på alle trinn. Hovedprinsippet for Læring i elevteam er at målet formuleres slik at elevene blir positivt, gjensidig avhengige av hverandre for å lykkes, faglig og sosialt. Læring i elevteam bygger på teorier, forskning og praksis fra David og Roger Johnsons metode Cooperative Learning, og samtidig på forfatternes egne erfaringer fra arbeid med samspill og læring i team over flere år. Metoden brukes i dag over hele verden, på alle utdanningsnivåer; fra barnehage- til universitetsnivå. Noen tilnærminger til metoden er kjent i Norge som Læring gjennom samarbeid eller Samarbeidslæring. Målgruppa for boka er lærerstudenter, lærere og skoleveiledere. Karin og Egil Hjertaker er erfarne pedagoger som selv har brukt og utviklet metoden gjennom mange år. De holder også kurs der deltakerne både får lære prinsippene og prøve metoden i praksis.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.