Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Motivasjon, tro på seg selv og ros

Motivasjon, tro på seg selv og ros

Motivasjon, tro på seg selv og ros

Motivasjon, tro på seg selv og ros

Forfatter Gyldendal akademisk

(Trond Eidnes - Oversetter)

Gyldendal akademisk

På lager - sendes nå ( 3 stk. )

199,- Nå 170,-

ISBN:

9788205495999

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2016

Utgave:

1

Sider:

61

Vekt:

136 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Dette vet vi om

Motivasjon, tro på seg selv og ros
Gyldendal akademisk
9788205495999

Forlagets omtale:

Motivasjon har avgjørende betydning for elevers læring. En av lærerens viktigste oppgaver er derfor å motivere elevene. Det er samtidig en av de vanskeligste oppgavene læreren har, fordi motivasjon er et komplekst fenomen som påvirkes av mange faktorer. Dette heftet gir en introduksjon til hva LES MER vi vet om motivasjon i skolen, og hvordan motivasjon henger sammen med en rekke andre faktorer. Det gjelder for eksempel elevenes tro på seg selv og tilgang til læring, omfanget av og kvaliteten på rosen de får, og forventningene som stilles til dem - både av læreren og av dem selv. I heftets siste kapittel oppsummeres viktige poeng fra den nyeste forskningen innen motivasjon i skolen og hvilke praktiske følger de har. Disse punktene kan læreren reflektere over og bruke i sin egen undervisning for å øke motivasjonen - og dermed læringen - hos sine elever. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien LES MINDRE Forlagets omtale Motivasjon har avgjørende betydning for elevers læring. En av lærerens viktigste oppgaver er derfor å motivere elevene. Det er samtidig en av de vanskeligste oppgavene læreren har, fordi motivasjon er et komplekst fenomen som påvirkes av mange faktorer. Dette heftet gir en introduksjon til hva vi vet om motivasjon i skolen, og hvordan motivasjon henger sammen med en rekke andre faktorer. Det gjelder for eksempel elevenes tro på seg selv og tilgang til læring, omfanget av og kvaliteten på rosen de får, og forventningene som stilles til dem - både av læreren og av dem selv. I heftets siste kapittel oppsummeres viktige poeng fra den nyeste forskningen innen motivasjon i skolen og hvilke praktiske følger de har. Disse punktene kan læreren reflektere over og bruke i sin egen undervisning for å øke motivasjonen - og dermed læringen - hos sine elever. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.