Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste (kvalitetsvilkår for oppvekst, læring, utvikling)

    Forfatter Samlaget

    Levering 2-6 dager

    389,- Nå 333,-

    ISBN:

    9788252179064

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    285

    Vekt:

    610 gr

    Alder:

    Voksen

    Skolen for barnas beste
    Samlaget
    9788252179064

    Forlagets omtale:

    Ny revidert utgåve av grunnbok i sentrale pedagogiske emne. Boka tek for seg ulike perspektiv på læring, oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, etikk, pedagogisk idéhistorie og teori. På bakgrunn av dette presenterer forfattaren teorien om ein forløysande pedagogikk. Teorien er inspirert LES MER av eit omfattande erfarings- og forskingsmateriale, og av den internasjonale barnekonvensjonen som fastslår at alle tiltak for barn skal vere 'til barnets beste. Dette har konsekvensar både for vår oppfatning av kva læringsressursar barn og unge har, for utforminga av skolemiljøet, for prioriteringar av læringsinnhaldet og for opplærings- og arbeidsmetodane. Den forløysande pedagogikken gir eit nytt perspektiv på skolens møte med barn og unge, der det sentrale er realisering av høge pedagogiske mål for kvar enkelt. Den nye reviderte utgåva er oppdatert både når det gjeld til ny internasjonal forsking og teoridanning og nye lover og regelverk for skolen. Edvard Befring er professor, dr philos ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. LES MINDRE Forlagets omtale Ny revidert utgåve av grunnbok i sentrale pedagogiske emne. Boka tek for seg ulike perspektiv på læring, oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, etikk, pedagogisk idéhistorie og teori. På bakgrunn av dette presenterer forfattaren teorien om ein forløysande pedagogikk. Teorien er inspirert av eit omfattande erfarings- og forskingsmateriale, og av den internasjonale barnekonvensjonen som fastslår at alle tiltak for barn skal vere 'til barnets beste. Dette har konsekvensar både for vår oppfatning av kva læringsressursar barn og unge har, for utforminga av skolemiljøet, for prioriteringar av læringsinnhaldet og for opplærings- og arbeidsmetodane. Den forløysande pedagogikken gir eit nytt perspektiv på skolens møte med barn og unge, der det sentrale er realisering av høge pedagogiske mål for kvar enkelt. Den nye reviderte utgåva er oppdatert både når det gjeld til ny internasjonal forsking og teoridanning og nye lover og regelverk for skolen. Edvard Befring er professor, dr philos ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.