Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst

På lager - sendes nå ( 3 stk. )

399,- Nå 341,-

ISBN:

9788205490789

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2016

Utgave:

1

Sider:

200

Vekt:

389 gr

Alder:

Voksen

Språk:

Bokmål og Svensk

Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst
Gyldendal akademisk
9788205490789

Forlagets omtale:

Skolens samfunnsoppdrag kan deles inn i fire dimensjoner: personlighetsdanning, allmenndanning, demokratisk danning og utdanning. Antologien Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst belyser disse fire dimensjonene i relasjon til dagens samfunn. Forfatterne ser på yrkesopplæringen og LES MER yrkesfaglærerutdanningen fra ulike perspektiver, men alle med formål om å bidra til en skole som er inkluderende for alle elever, uavhengig av deres forutsetninger og sosiale, kulturelle og språklige bakgrunn. - Hvordan kan yrkesutdanning ha høy faglig kvalitet med helhet og sammenheng mellom profesjonsfag, yrkesfag og praksis? - Hvordan blir fremtidens skole i et samfunn der kunnskapsutvikling skjer i et stadig høyere tempo? - Hvordan kan utdanningssystemet imøtekomme samfunnets, skolens og den enkelte students kompetansebehov? LES MINDRE Forlagets omtale Skolens samfunnsoppdrag kan deles inn i fire dimensjoner: personlighetsdanning, allmenndanning, demokratisk danning og utdanning. Antologien Yrkes- og profesjonsutdanning i en norsk kontekst belyser disse fire dimensjonene i relasjon til dagens samfunn. Forfatterne ser på yrkesopplæringen og yrkesfaglærerutdanningen fra ulike perspektiver, men alle med formål om å bidra til en skole som er inkluderende for alle elever, uavhengig av deres forutsetninger og sosiale, kulturelle og språklige bakgrunn. - Hvordan kan yrkesutdanning ha høy faglig kvalitet med helhet og sammenheng mellom profesjonsfag, yrkesfag og praksis? - Hvordan blir fremtidens skole i et samfunn der kunnskapsutvikling skjer i et stadig høyere tempo? - Hvordan kan utdanningssystemet imøtekomme samfunnets, skolens og den enkelte students kompetansebehov?

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.