Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Matematikk og naturvitenskap Læringssamtalen i matematikkfagets praksis

    Læringssamtalen i matematikkfagets praksis

    Læringssamtalen i matematikkfagets praksis

    Læringssamtalen i matematikkfagets praksis (bok II)

    Levering 2-6 dager

    355,- Nå 307,-

    ISBN:

    9788290898590

    Forlag:

    Caspar forl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    230

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Læringssamtalen i matematikkfagets praksis

    Læringssamtalen i matematikkfagets praksis
    Caspar forl.
    9788290898590

    Forlagets omtale:

    "Læringssamtalen i matematikkfagets praksis. Bok II er den andre av to bøker som beskriver sammenhenger mellom samtale, læring og matematikk. De er knyttet til elevers læring i klasseromsundervisning og også til elevers læring i praktiske og samfunnsmessige sammenhenger. Elever lærer eksempelvis LES MER matematikk gjennom å samarbeide med bedrifter, der matematikk brukes. Bøkene belyser sammenhenger mellom samtale og profesjonalisering som matematikklærere. Da handler det om samtalens betydning for lærerstudenter, lærere og lærerutdannere i matematikk. Kapitlene gir innsikt i hvordan samtaler kan være forskjellige, hvordan ulike samtaler er rettet mot ulik type kunnskapsutvikling, og hvordan ønske om kvaliteter ved læringsutbytte forutsetter måter å snakke på i klasserommet. Bøkene utdyper ulike matematiske tema, som geometri, modellering og bruk av definisjoner. De er bidrag til diskusjonene omkring undersøkende tilnærminger i matematikkundervisningen." LES MINDRE Forlagets omtale "Læringssamtalen i matematikkfagets praksis. Bok II er den andre av to bøker som beskriver sammenhenger mellom samtale, læring og matematikk. De er knyttet til elevers læring i klasseromsundervisning og også til elevers læring i praktiske og samfunnsmessige sammenhenger. Elever lærer eksempelvis matematikk gjennom å samarbeide med bedrifter, der matematikk brukes. Bøkene belyser sammenhenger mellom samtale og profesjonalisering som matematikklærere. Da handler det om samtalens betydning for lærerstudenter, lærere og lærerutdannere i matematikk. Kapitlene gir innsikt i hvordan samtaler kan være forskjellige, hvordan ulike samtaler er rettet mot ulik type kunnskapsutvikling, og hvordan ønske om kvaliteter ved læringsutbytte forutsetter måter å snakke på i klasserommet. Bøkene utdyper ulike matematiske tema, som geometri, modellering og bruk av definisjoner. De er bidrag til diskusjonene omkring undersøkende tilnærminger i matematikkundervisningen."

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.