Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Å arbeide med portfolio

    Å arbeide med portfolio

    Å arbeide med portfolio

    Å arbeide med portfolio (teori, oppfatninger og praksis, teori, förhållningssätt och praktik)

    Forfatter Fag og kultur

    (Birgitta Ellmin - Forfatter)

    Fag og kultur

    (Tove Gausemel - Oversetter)

    Fag og kultur

    Levering 2-6 dager

    375,- Nå 324,-

    ISBN:

    9788211006790

    Forlag:

    Fag og kultur

    Trykkeår:

    2005

    Utgitt:

    2005

    Utgave:

    1

    Sider:

    192

    Vekt:

    410 gr

    Alder:

    Voksen

    Å arbeide med portfolio
    Fag og kultur
    9788211006790

    Forlagets omtale:

    Boka gjennomgår aktuelle teorier og synsmåter i forbindelse med portfolio (mappemetodikk). Det blir gjort greie for ulike formål med portfolio og for ulike modeller. Beskrivelsen av innholdet i portfolio er konsentrert om arbeidet med mål, vurdering og refleksjon. Det er også samtaler om det å LES MER lære. Av innholdet: - Hvordan kan en portfolio være oppbygd, og hva kan den inneholde?  - Hva kreves av skolen og lærerene for at portfolioarbeidet skal fungere godt? - Hvordan påvirkes lærerrollen? - Hvilket ansvar har eleven selv? - Hvilken støtte trenger lærerene i utviklingsarbeidet? LES MINDRE Forlagets omtale Boka gjennomgår aktuelle teorier og synsmåter i forbindelse med portfolio (mappemetodikk). Det blir gjort greie for ulike formål med portfolio og for ulike modeller. Beskrivelsen av innholdet i portfolio er konsentrert om arbeidet med mål, vurdering og refleksjon. Det er også samtaler om det å lære. Av innholdet: - Hvordan kan en portfolio være oppbygd, og hva kan den inneholde?  - Hva kreves av skolen og lærerene for at portfolioarbeidet skal fungere godt? - Hvordan påvirkes lærerrollen? - Hvilket ansvar har eleven selv? - Hvilken støtte trenger lærerene i utviklingsarbeidet?