Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Andrespråksundervisning

    Andrespråksundervisning

    Andrespråksundervisning

    Andrespråksundervisning (teori og praksis)

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    478,- Nå 413,-

    ISBN:

    9788241711060

    Forlag:

    Ad Notam Gyldendal

    Trykkeår:

    2008

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    1

    Sider:

    293

    Vekt:

    556 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    150007956 (nr. Prisme)

    Andrespråksundervisning
    Ad Notam Gyldendal
    9788241711060

    Haugenboks omtale:

    Boken handler om undervisning i norsk for språklige minoriteter i Norge, og har to hovedformål. Den skal gi innsikt i moderne språkdidaktikk og forbindelse den har med språkteori, læringsteori og språklæringsteori. Den skal også vise mangfoldet i undervisningen i norsk som andrespråk, og dermed utf LES MER ordringene lærere står overfor, både med hensyn til målgruppe, institusjonelle rammer og mål og metoder for undervisningen. Har litteraturlister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken handler om undervisning i norsk for språklige minoriteter i Norge, og har to hovedformål. Den skal gi innsikt i moderne språkdidaktikk og forbindelse den har med språkteori, læringsteori og språklæringsteori. Den skal også vise mangfoldet i undervisningen i norsk som andrespråk, og dermed utfordringene lærere står overfor, både med hensyn til målgruppe, institusjonelle rammer og mål og metoder for undervisningen. Har litteraturlister.

    Forlagets omtale:

    Antologi om hvordan norsk som andrespråk fungerer i praksis i Norge i dag i grunnskolen, i videregående skole, for voksne med god og med svak skolebakgrunn, om forholdet til fagspråk, og hvordan språkferdighet kan måles. Bokas forfattere er praktiserende lærere, andre er forskere, og andre har LES MER administrative stillinger og/eller annen profesjonell tilknytning til fagfeltet. Utgitt i forbindelse med fjernstudiet PRISME, Norsk som andrespråk. LES MINDRE Forlagets omtale Antologi om hvordan norsk som andrespråk fungerer i praksis i Norge i dag i grunnskolen, i videregående skole, for voksne med god og med svak skolebakgrunn, om forholdet til fagspråk, og hvordan språkferdighet kan måles. Bokas forfattere er praktiserende lærere, andre er forskere, og andre har administrative stillinger og/eller annen profesjonell tilknytning til fagfeltet. Utgitt i forbindelse med fjernstudiet PRISME, Norsk som andrespråk.