Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet

Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet

Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet

Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet

Forfatter Gyldendal akademisk

På lager - sendes nå ( 4 stk. )

199,- Nå 170,-

ISBN:

9788205423121

Forlag:

Gyldendal akademisk

Trykkeår:

2014

Utgitt:

2012

Utgave:

1

Sider:

46

Vekt:

137 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Dette vet vi om

Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet
Gyldendal akademisk
9788205423121

Forlagets omtale:

Beskriver viktigheten av ros, regler og anerkjennelse i et læringsmiljø. Anerkjennelse, oppmuntring, ros og positive tilbakemeldinger er noe alle har behov for. Det styrker vår oppfattelse og forståelse av oss selv, og det fremmer vår motivasjon og arbeidsinnsats. Forfatteren tilbakeviser i dette LES MER hefte ? med klar og tydelig referanse til forskningslitteraturen ? at lærere og andre voksne kan rose barn for mye, men han understreker hvor viktig det er at ros gis på en god, målrettet og virkningsfull måte. Det beskrives også hvordan regler er nødvendige for et godt læringsmiljø. Regler og håndhevelsen av disse skaper trygghet og gode rammer for både faglig og sosial læring. Når lærere gir positive tilbakemeldinger og har tydelige forventninger til elevene, bidrar de til en forebyggende innsats slik at alle elever trives, lærer og mestrer skolehverdagens mange utfordringer bedre. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider på ulike nivå i grunnopplæringen. LES MINDRE Forlagets omtale Beskriver viktigheten av ros, regler og anerkjennelse i et læringsmiljø. Anerkjennelse, oppmuntring, ros og positive tilbakemeldinger er noe alle har behov for. Det styrker vår oppfattelse og forståelse av oss selv, og det fremmer vår motivasjon og arbeidsinnsats. Forfatteren tilbakeviser i dette hefte ? med klar og tydelig referanse til forskningslitteraturen ? at lærere og andre voksne kan rose barn for mye, men han understreker hvor viktig det er at ros gis på en god, målrettet og virkningsfull måte. Det beskrives også hvordan regler er nødvendige for et godt læringsmiljø. Regler og håndhevelsen av disse skaper trygghet og gode rammer for både faglig og sosial læring. Når lærere gir positive tilbakemeldinger og har tydelige forventninger til elevene, bidrar de til en forebyggende innsats slik at alle elever trives, lærer og mestrer skolehverdagens mange utfordringer bedre. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider på ulike nivå i grunnopplæringen.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.