Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Atferdsproblemer

    Atferdsproblemer

    Atferdsproblemer

    Atferdsproblemer (innføring i pedagogisk analyse)

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Birgit Nordtug - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    (Sigrun K. Ertesvåg - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    (Birgit Leirvik - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    439,- Nå 380,-

    ISBN:

    9788202217945

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2002

    Utgave:

    1

    Sider:

    261

    Vekt:

    506 gr

    Alder:

    Voksen

    Atferdsproblemer
    Cappelen akademisk
    9788202217945

    Forlagets omtale:

    Atferdsproblemer er ofte et sentralt tema når skole og undervisning står på dagsorden og forfatterne av denne boken drøfter ulike forståelser av atferdsproblemer. Atferdsproblemer er ofte et sentralt tema når skole og undervisning står på dagsordenen. En av pedagogikkens oppgaver er å gi grunnlag LES MER for å beskrive, reflektere over, vurdere og stimulere barn og unges atferd. I denne boken presenterer og drøfter forfatterne ulike forståelser av atferdsproblemer. De knytter an til samfunnsrettet pedagogikk og et sosialiseringsteoretisk perspektiv. Forfatterne understreker at pedagogisk analyse og profesjonalitet krever individualpsykologisk, sosialpsykologisk, sosiologisk, samfunnshistorisk og didaktisk innsikt. Boken henvender seg til studenter i pedagogikk og til alle som er opptatt av kvalitet i barn og unges oppvekstmiljø. LES MINDRE Forlagets omtale Atferdsproblemer er ofte et sentralt tema når skole og undervisning står på dagsorden og forfatterne av denne boken drøfter ulike forståelser av atferdsproblemer. Atferdsproblemer er ofte et sentralt tema når skole og undervisning står på dagsordenen. En av pedagogikkens oppgaver er å gi grunnlag for å beskrive, reflektere over, vurdere og stimulere barn og unges atferd. I denne boken presenterer og drøfter forfatterne ulike forståelser av atferdsproblemer. De knytter an til samfunnsrettet pedagogikk og et sosialiseringsteoretisk perspektiv. Forfatterne understreker at pedagogisk analyse og profesjonalitet krever individualpsykologisk, sosialpsykologisk, sosiologisk, samfunnshistorisk og didaktisk innsikt. Boken henvender seg til studenter i pedagogikk og til alle som er opptatt av kvalitet i barn og unges oppvekstmiljø.