Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Barnehagens hverdagsliv

    Barnehagens hverdagsliv

    Barnehagens hverdagsliv

    Barnehagens hverdagsliv (refleksjoner rundt læring og danning i barnehagen)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Kari Kvistad - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Ingar Pareliussen - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Sølvi Hessen Schei - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    320,- Nå 277,-

    ISBN:

    9788232103805

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    218

    Vekt:

    449 gr

    Alder:

    Voksen

    Barnehagens hverdagsliv
    Fagbokforl.
    9788232103805

    Forlagets omtale:

    Læring og danning er sentrale begrep i barnehagens formålsparagraf. Hvordan kan begrepene forstås og ha betydning for samspill og innhold i barnehagens praksis? Denne boka gir inngang til vitenskapelige drøftinger om hvordan danning og læring kan foregå i barnehagens hverdag. Boka er praksisnær. LES MER Sentralt fokus er hvordan barnehagene arbeidet prosessuelt i utviklingsarbeid basert på Kunnskapsdepartementets pilotprosjekt om barnehagen som læringsmiljø og danningsarena, gjennomført i 2012. Boka kan inspirere til utviklingsarbeid, som også vektlegges i strategien Kompetanse for framtidens barnehage - fra 2014 til 2020. Boka er aktuell for ansatte i barnehagen, som pensumlitteratur i barnehagelærerutdanning og for ulik videreutdanning, samt ansatte i universitet og høyskoler. LES MINDRE Forlagets omtale Læring og danning er sentrale begrep i barnehagens formålsparagraf. Hvordan kan begrepene forstås og ha betydning for samspill og innhold i barnehagens praksis? Denne boka gir inngang til vitenskapelige drøftinger om hvordan danning og læring kan foregå i barnehagens hverdag. Boka er praksisnær. Sentralt fokus er hvordan barnehagene arbeidet prosessuelt i utviklingsarbeid basert på Kunnskapsdepartementets pilotprosjekt om barnehagen som læringsmiljø og danningsarena, gjennomført i 2012. Boka kan inspirere til utviklingsarbeid, som også vektlegges i strategien Kompetanse for framtidens barnehage - fra 2014 til 2020. Boka er aktuell for ansatte i barnehagen, som pensumlitteratur i barnehagelærerutdanning og for ulik videreutdanning, samt ansatte i universitet og høyskoler.