Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Barnehagens læringsliv

    Barnehagens læringsliv

    Barnehagens læringsliv

    Barnehagens læringsliv (kritiske perspektiver)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Mona-Lisa Angell - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Solveig Nordtømme - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå

    319,-

    ISBN:

    9788245008036

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    194

    Vekt:

    380 gr

    Alder:

    Voksen

    Barnehagens læringsliv
    Fagbokforl.
    9788245008036

    Forlagets omtale:

    Barnehagen har fått sin rettmessige status som en del av barns utdanning. Dette gir barnehagen både muligheter og utfordringer. Boken drøfter barnehagens rolle og oppgaver i forhold til alle barn, barndommer og samfunnet for øvrig. Forfatterne bidrar med, og oppfordrer til, kritisk refleksjon rundt LES MER muligheter og utfordringer knyttet til barns læringsliv i barnehager, politiske krav om medvirkning, likestilling, kulturelt mangfold, sosial utjevning og samarbeid og sammenheng mellom barnehage og skole. Fornyelse og utvikling er stadig sentralt i barnehagesammenheng. Er det også noe i barnehagens tradisjon som er verneverdig? Arbeidet i barnehagen skal vurderes og dokumenteres. Hvem har definisjonsmakten på barnehageområdet? LES MINDRE Forlagets omtale Barnehagen har fått sin rettmessige status som en del av barns utdanning. Dette gir barnehagen både muligheter og utfordringer. Boken drøfter barnehagens rolle og oppgaver i forhold til alle barn, barndommer og samfunnet for øvrig. Forfatterne bidrar med, og oppfordrer til, kritisk refleksjon rundt muligheter og utfordringer knyttet til barns læringsliv i barnehager, politiske krav om medvirkning, likestilling, kulturelt mangfold, sosial utjevning og samarbeid og sammenheng mellom barnehage og skole. Fornyelse og utvikling er stadig sentralt i barnehagesammenheng. Er det også noe i barnehagens tradisjon som er verneverdig? Arbeidet i barnehagen skal vurderes og dokumenteres. Hvem har definisjonsmakten på barnehageområdet?