Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Barns møter med digital teknologi

    Barns møter med digital teknologi

    Barns møter med digital teknologi

    Barns møter med digital teknologi (digital teknologi som pedagogisk ressurs i barnehagebarns lek, opplevelse og læring)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    349,-

    ISBN:

    9788215024905

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    198

    Vekt:

    355 gr

    Alder:

    Voksen

    Barns møter med digital teknologi
    Universitetsforl.
    9788215024905

    Forlagets omtale:

    Hvordan kan digital teknologi legge til rette for meningsfulle læringsprosesser mellom barn og voksne i barnehagen?Kunnskap om barns møter med digital teknologi er viktig for å forstå dagens barndom og de utfordringer barnehagen står overfor. Digital teknologi påvirker måten barna handler, leker, LES MER tenker, lærer, utrykker seg og interagerer på. Gjennom teori og eksempler viser forfatteren hvordan digital teknologi kan benyttes i en pedagogikk som tilrettelegger for barnehagebarns møter med seg selv, samfunnet og den verdenen de vokser opp i. Mange av bokens eksempler handler om barn og pedagoger som i møte med kunst skaper digitale medieuttrykk sammen. Boken retter seg mot barnehagelærerutdanningen og ansatte i barnehagen. Mari-Ann Letnes er førsteamanuensis i kunst og håndverk ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan kan digital teknologi legge til rette for meningsfulle læringsprosesser mellom barn og voksne i barnehagen?Kunnskap om barns møter med digital teknologi er viktig for å forstå dagens barndom og de utfordringer barnehagen står overfor. Digital teknologi påvirker måten barna handler, leker, tenker, lærer, utrykker seg og interagerer på. Gjennom teori og eksempler viser forfatteren hvordan digital teknologi kan benyttes i en pedagogikk som tilrettelegger for barnehagebarns møter med seg selv, samfunnet og den verdenen de vokser opp i. Mange av bokens eksempler handler om barn og pedagoger som i møte med kunst skaper digitale medieuttrykk sammen. Boken retter seg mot barnehagelærerutdanningen og ansatte i barnehagen. Mari-Ann Letnes er førsteamanuensis i kunst og håndverk ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning.