Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Den gode starten

    Den gode starten

    Den gode starten

    Den gode starten (praktisk læring 1.-4. klasse)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Kenneth Larsen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    329,- Nå 285,-

    ISBN:

    9788205454880

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    150

    Vekt:

    254 gr

    Alder:

    Voksen

    Den gode starten
    Gyldendal akademisk
    9788205454880

    Forlagets omtale:

    Den gode starten viser hvordan en kan fremme læring og utvikling hos de yngste elevene ved hjelp av positive virkemidler og grunnleggende forståelse av prinsipper for atferd. Barn møter skolen med forventninger om alt det spennende de skal lære. En god start framheves ofte som viktige LES MER forutsetninger for mestring og læringsglede hos elevene, og tidlig innsats forebygger lærevansker og utfordrende atferd. Forfatterne er opptatt av at elevene skal utvikle faglig og sosial kompetanse i begynneropplæringen, slik at de bedre kan møte økte krav til kunnskap og måloppnåelse på de høyere trinnene. Bokas innhold samsvarer godt med Kunnskapsløftet og prinsippene i vurdering for læring. Boka henvender seg til studenter i lærerutdanning og lærere i grunnskolen. LES MINDRE Forlagets omtale Den gode starten viser hvordan en kan fremme læring og utvikling hos de yngste elevene ved hjelp av positive virkemidler og grunnleggende forståelse av prinsipper for atferd. Barn møter skolen med forventninger om alt det spennende de skal lære. En god start framheves ofte som viktige forutsetninger for mestring og læringsglede hos elevene, og tidlig innsats forebygger lærevansker og utfordrende atferd. Forfatterne er opptatt av at elevene skal utvikle faglig og sosial kompetanse i begynneropplæringen, slik at de bedre kan møte økte krav til kunnskap og måloppnåelse på de høyere trinnene. Bokas innhold samsvarer godt med Kunnskapsløftet og prinsippene i vurdering for læring. Boka henvender seg til studenter i lærerutdanning og lærere i grunnskolen.