Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Den gode undervisningstimen

    Den gode undervisningstimen

    Den gode undervisningstimen

    Den gode undervisningstimen

    Forfatter Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    249,- Nå 215,-

    ISBN:

    9788244622240

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    82

    Vekt:

    163 gr

    Alder:

    Voksen

    Den gode undervisningstimen
    Kommuneforl.
    9788244622240

    Forlagets omtale:

    Hva er en god undervisningstime? En god time har den ønskede effekten på elevenes læringsutbytte. Det finnes forskningsmessig belegg for at måten læreren strukturerer og organiserer timen på, har betydning for elevenes læringsutbytte. Denne boken ser nærmere på læreren og på hva læreren kan gjøre LES MER for å oppnå den gode timen og derved øke kvaliteten på undervisningen. I tråd med hva som fungerer i praksis, presenterer forfatteren en rekke konkrete ideer, verktøy og oppskrifter på hvordan læreren kan strukturere den gode timen. Denne boken kan brukes som en oppslagsbok eller leses i sin helhet. Den er et bidrag til lærere og lærerstudenter som vil ha kunnskap om hvordan den gode timen kan organiseres og struktureres. LES MINDRE Forlagets omtale Hva er en god undervisningstime? En god time har den ønskede effekten på elevenes læringsutbytte. Det finnes forskningsmessig belegg for at måten læreren strukturerer og organiserer timen på, har betydning for elevenes læringsutbytte. Denne boken ser nærmere på læreren og på hva læreren kan gjøre for å oppnå den gode timen og derved øke kvaliteten på undervisningen. I tråd med hva som fungerer i praksis, presenterer forfatteren en rekke konkrete ideer, verktøy og oppskrifter på hvordan læreren kan strukturere den gode timen. Denne boken kan brukes som en oppslagsbok eller leses i sin helhet. Den er et bidrag til lærere og lærerstudenter som vil ha kunnskap om hvordan den gode timen kan organiseres og struktureres.