Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Didaktikk i Norden

    Didaktikk i Norden

    Didaktikk i Norden

    Didaktikk i Norden

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788292712382

    Forlag:

    Portal

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    186

    Vekt:

    378 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål, Dansk og Svensk

    Didaktikk i Norden
    Portal
    9788292712382

    Haugenboks omtale:

    Boka gir en beskrivelse av det historiske utgangspunktet for nordisk didaktikk og forsøker å gi svar på hva vi har, hva vi kan miste og hva vi kan videreutvikle. Den henvender seg til lesere som er opptatt av den internasjonale debatt om utdanning og hvordan den utfordrer vår nordiske forståelse av LES MER utdanning og undervisning. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka gir en beskrivelse av det historiske utgangspunktet for nordisk didaktikk og forsøker å gi svar på hva vi har, hva vi kan miste og hva vi kan videreutvikle. Den henvender seg til lesere som er opptatt av den internasjonale debatt om utdanning og hvordan den utfordrer vår nordiske forståelse av utdanning og undervisning.

    Forlagets omtale:

    Skolen i Norden har fått mye oppmerksomhet andre steder i verden og blir ofte brukt som et forbilde og et eksempel på god skole. Til tross for dette har pedagogisk forskning i Norden vært lite opptatt av å se på hva som kjennetegner vår forståelse av utdanning og undervisning. Denne boken henvender LES MER seg til lesere som er opptatt av den internasjonale debatt om utdanning og hvordan den utfordrer vår nordiske forståelse av didaktikkk. Boka gir en beskrivelse av det historiske utganspunktet for nordisk didaktikk og forsøker å gi svar på hva vi har, hva vi kan miste og hva vi kan videreutvikle. LES MINDRE Forlagets omtale Skolen i Norden har fått mye oppmerksomhet andre steder i verden og blir ofte brukt som et forbilde og et eksempel på god skole. Til tross for dette har pedagogisk forskning i Norden vært lite opptatt av å se på hva som kjennetegner vår forståelse av utdanning og undervisning. Denne boken henvender seg til lesere som er opptatt av den internasjonale debatt om utdanning og hvordan den utfordrer vår nordiske forståelse av didaktikkk. Boka gir en beskrivelse av det historiske utganspunktet for nordisk didaktikk og forsøker å gi svar på hva vi har, hva vi kan miste og hva vi kan videreutvikle.