Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Din tur!

    Din tur!

    Din tur!

    Din tur! (metodebok for aktiv norskopplæring)

    Forfatter Fagbokforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788232103379

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    218

    Vekt:

    422 gr

    Alder:

    Voksen

    Din tur!
    Fagbokforl.
    9788232103379

    Forlagets omtale:

    · Treng du tips til å aktivisere studentane dine? · Ynskjer du å variere undervisninga? · Synest du at det er vanskeleg å få alle til å snakke og bidra i klassen? · Ynskjer du at studentane skal ta meir aktivt del i eiga læring? I denne boka finn du over hundre konkrete tips til korleis du kan LES MER aktivisere studentane dine. Enkle og systematiske øvingar blir forklarte med døme frå undervisning i norsk som andrespråk og andre språkfag, men øvingane kan lett tilpassast andre fag både i grunnutdanning og høgare utdanning. Dei didaktiske tipsa er solid grunna i forsking som viser at det å delta aktivt for å utvikle eigen kunnskap er avgjerande for læring - ikkje minst for språklæring. For å bli god i eit språk må ein både høyre det, prøve det ut og bruke det. Når studentane får tid, plikt og rett til å delta og bruke si stemme i læringssituasjonen, får dei styrkt læringsmoglegheitene sine. LES MINDRE Forlagets omtale · Treng du tips til å aktivisere studentane dine? · Ynskjer du å variere undervisninga? · Synest du at det er vanskeleg å få alle til å snakke og bidra i klassen? · Ynskjer du at studentane skal ta meir aktivt del i eiga læring? I denne boka finn du over hundre konkrete tips til korleis du kan aktivisere studentane dine. Enkle og systematiske øvingar blir forklarte med døme frå undervisning i norsk som andrespråk og andre språkfag, men øvingane kan lett tilpassast andre fag både i grunnutdanning og høgare utdanning. Dei didaktiske tipsa er solid grunna i forsking som viser at det å delta aktivt for å utvikle eigen kunnskap er avgjerande for læring - ikkje minst for språklæring. For å bli god i eit språk må ein både høyre det, prøve det ut og bruke det. Når studentane får tid, plikt og rett til å delta og bruke si stemme i læringssituasjonen, får dei styrkt læringsmoglegheitene sine.