Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Du og jeg og vi to!

    Du og jeg og vi to!

    Du og jeg og vi to!

    Du og jeg og vi to! (om å fremme barns sosiale kompetanse, teoriboka)

    Forfatter Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    479,- Nå 414,-

    ISBN:

    9788200228783

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    1997

    Utgave:

    1

    Sider:

    189

    Vekt:

    363 gr

    Alder:

    Voksen

    Du og jeg og vi to!
    Universitetsforl.
    9788200228783

    Haugenboks omtale:

    Boka gir en innføring i det teoretiske grunnlaget for arbeid med utvikling av sosial kompetanse i pedagogiske institusjoner. Forfatteren legger vekt på at en må være opptatt av det totale oppvekstmiljøet ved institusjonen. Med sammenfatning av hvert kapittel. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Boka gir en innføring i det teoretiske grunnlaget for arbeid med utvikling av sosial kompetanse i pedagogiske institusjoner. Forfatteren legger vekt på at en må være opptatt av det totale oppvekstmiljøet ved institusjonen. Med sammenfatning av hvert kapittel. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    I denne boka presenteres bakgrunnen for programmet Du og jeg og vi to. Det gis en faglig grundig og spennende presentasjon av de seinere års kunnskapsutvikling på området, og programmet settes inn i denne rammen. Boka gir nødvendige forutsetninger for å arbeide systematisk med programmet i LES MER barnehagen, og slik systematikk er nødvendig om effekten skal bli god for avdelingen og det enkelte barnet. Boka henvender seg til førskolelærere og studenter i førskolelærerutdanning. LES MINDRE Forlagets omtale I denne boka presenteres bakgrunnen for programmet Du og jeg og vi to. Det gis en faglig grundig og spennende presentasjon av de seinere års kunnskapsutvikling på området, og programmet settes inn i denne rammen. Boka gir nødvendige forutsetninger for å arbeide systematisk med programmet i barnehagen, og slik systematikk er nødvendig om effekten skal bli god for avdelingen og det enkelte barnet. Boka henvender seg til førskolelærere og studenter i førskolelærerutdanning.