Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Elevmangfold i skolen 5-10

    Elevmangfold i skolen 5-10

    Elevmangfold i skolen 5-10

    Elevmangfold i skolen 5-10

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    459,- Nå 397,-

    ISBN:

    9788276348873

    Forlag:

    Høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    275

    Vekt:

    595 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Elevmangfold i skolen

    Serie:

    Pedagogikk og elevkunnskap

    Elevmangfold i skolen 5-10
    Høyskoleforl.
    9788276348873

    Forlagets omtale:

    Elevmangfold i skolen 5-10 er skrevet for lærerstudenter som skal få en utdanning tilpasset 5-10 trinn i skolen. Boken retter oppmerksomheten mot elever i all deres mangfold. Elever i 5-10 trinn opplever overgang fra barneskole til ungdomsskole og skal bestemme seg for skolegang på videregående LES MER nivå. Elevers utvikling fra 11 år til 16 år er et viktig tema i boken. Deres psykiske velvære, behov for tilrettelegging og livsverden med positive og negative opplevelser har betydning for muligheter til læring individuelt og i fellesskap. Deres seksualitet og kjønn blir satt inn i skoleperspektiv, med viktig kunnskap for vordende og kvalifiserte lærere. Anerkjente forskere har skrevet bidragene til denne boken. I kapitlene presenteres praksiseksempler som er relevante for trinnene som utdanningen kvalifiserer for. LES MINDRE Forlagets omtale Elevmangfold i skolen 5-10 er skrevet for lærerstudenter som skal få en utdanning tilpasset 5-10 trinn i skolen. Boken retter oppmerksomheten mot elever i all deres mangfold. Elever i 5-10 trinn opplever overgang fra barneskole til ungdomsskole og skal bestemme seg for skolegang på videregående nivå. Elevers utvikling fra 11 år til 16 år er et viktig tema i boken. Deres psykiske velvære, behov for tilrettelegging og livsverden med positive og negative opplevelser har betydning for muligheter til læring individuelt og i fellesskap. Deres seksualitet og kjønn blir satt inn i skoleperspektiv, med viktig kunnskap for vordende og kvalifiserte lærere. Anerkjente forskere har skrevet bidragene til denne boken. I kapitlene presenteres praksiseksempler som er relevante for trinnene som utdanningen kvalifiserer for.