Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering

    Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering

    Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering

    Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Camilla Hauren Leirvik - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    220,- Nå 190,-

    ISBN:

    9788205473423

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    96

    Vekt:

    164 gr

    Alder:

    Voksen

    Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering
    Gyldendal akademisk
    9788205473423

    Forlagets omtale:

    Hvorfor er det viktig å snakke om læring? Hvordan kan dialog fremme læring? Og hvordan kan læringsdialogen inngå i en helhetlig vurderingspraksis? Forfatterne tar for seg dialogen som læringsfremmende faktor og viser hvordan læringsdialog i det daglige kan settes i sammenheng med prinsippene for LES MER læringsfremmende vurdering, elevsamtalen og kontakten med foresatte i et langsiktig perspektiv. Skolens personale opplever en stor dokumentasjonsbyrde, og da kan det være utfordrende å organisere de ulike elementene til en læringsfremmende helhet, slik at praksisen ikke bare utvikles til ritualiserte handlinger. I denne boken gir forfatterne deg eksempler på hvordan du kan gjøre dette. LES MINDRE Forlagets omtale Hvorfor er det viktig å snakke om læring? Hvordan kan dialog fremme læring? Og hvordan kan læringsdialogen inngå i en helhetlig vurderingspraksis? Forfatterne tar for seg dialogen som læringsfremmende faktor og viser hvordan læringsdialog i det daglige kan settes i sammenheng med prinsippene for læringsfremmende vurdering, elevsamtalen og kontakten med foresatte i et langsiktig perspektiv. Skolens personale opplever en stor dokumentasjonsbyrde, og da kan det være utfordrende å organisere de ulike elementene til en læringsfremmende helhet, slik at praksisen ikke bare utvikles til ritualiserte handlinger. I denne boken gir forfatterne deg eksempler på hvordan du kan gjøre dette.