Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk En gavepakke til ungdomstrinnet?

    En gavepakke til ungdomstrinnet?

    En gavepakke til ungdomstrinnet?

    En gavepakke til ungdomstrinnet? (en undersøkelse av piloten for den nasjonale satsingen på skolebasert kompetanseutvikling)

    Forfatter Akademika

    (Thomas Dahl - Forfatter)

    Akademika

    (Gunnar Engvik - Forfatter)

    Akademika

    (Henning Fjørtoft - Forfatter)

    Akademika

    (Eirik J. Irgens - Forfatter)

    Akademika

    (Lise V. Sandvik - Forfatter)

    Akademika

    (Kjersti Wæge - Forfatter)

    Akademika

    Levering 2-6 dager

    255,-

    ISBN:

    9788232103096

    Forlag:

    Akademika

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    165

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    NTNU skole- og utdanningsforskning (nr. 4)

    En gavepakke til ungdomstrinnet?
    Akademika
    9788232103096

    Forlagets omtale:

    Skolebasert kompetanseutviklinger en nasjonal satsing i grunnutdanningen rettet mot ungdomstrinnet. I et pilotprosjekt som ble gjennomført undervisningsåret 2012/2013, var innsatsen rettet inn mot å utvikle god læring og et godt læringsmiljø gjennom bedre klasseledelse og forbedring av opplæringen LES MER i lesing og regning. Intensjonen var å utvikle en mer praktisk og variert undervisning som oppleves som relevant og utfordrende av elevene. LES MINDRE Forlagets omtale Skolebasert kompetanseutviklinger en nasjonal satsing i grunnutdanningen rettet mot ungdomstrinnet. I et pilotprosjekt som ble gjennomført undervisningsåret 2012/2013, var innsatsen rettet inn mot å utvikle god læring og et godt læringsmiljø gjennom bedre klasseledelse og forbedring av opplæringen i lesing og regning. Intensjonen var å utvikle en mer praktisk og variert undervisning som oppleves som relevant og utfordrende av elevene.