Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Endring av språklige læreforutsetninger hos pre-operasjonelle barn i førskole og grunnskole

    Endring av språklige læreforutsetninger hos pre-operasjonelle barn i førskole og grunnskole

    Endring av språklige læreforutsetninger hos pre-operasjonelle barn i førskole og grunnskole

    Endring av språklige læreforutsetninger hos pre-operasjonelle barn i førskole og grunnskole (en artikkelsamling basert på femten års forskning og forsøk)

    Levering 2-12 dager

    400,- Nå 346,-

    ISBN:

    9788290712025

    Forlag:

    Nordisk Undervisnings forl.

    Trykkeår:

    1985

    Utgitt:

    1985

    Utgave:

    1

    Sider:

    274

    Alder:

    Voksen

    Endring av språklige læreforutsetninger hos pre-operasjonelle barn i førskole og grunnskole
    Nordisk Undervisnings forl.
    9788290712025

    Haugenboks omtale:

    Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjen LES MER nom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc. LES MINDRE Haugenboks omtale Dette er en artikkesamling som dokumenterer virkn. av å undervise særlig barn med lærevansker ut fra de modeller som er beskrevet i flere arbeider: Dvs. en teoretisk modell av lærende personer og en begrepsundervisningsmod. Artiklene er skrevet av Nyborg sammen med en rekke av hans medarbeidere gjennom mange år. Bl.a. er utdrag fra 7 høyt vurderte hovedoppgaver til embetseksamen og magistergrad i ped. representert. Artiklene beskriver arbeidet med barn som har lettere og sterkere lærevansker, med førskolebarn, med barn i vanlig skole som var i ferd med å komme til kort etc.