Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Evidensbasert pedagogikk

    Evidensbasert pedagogikk

    Evidensbasert pedagogikk

    Evidensbasert pedagogikk (hvordan bør skolen og skolemyndighetene forholde seg til evidensbasering i skolen?)

    Forfatter Norsk pedagogisk forl.

    Levering 2-12 dager

    248,- Nå 215,-

    ISBN:

    9788299856317

    Forlag:

    Norsk pedagogisk forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    144

    Alder:

    Voksen

    Evidensbasert pedagogikk
    Norsk pedagogisk forl.
    9788299856317

    Haugenboks omtale:

    Denne boken handler om evidensbaseringen i pedagogikken. Første del er forfatterens masteravhandling om temaet, og andre del forklarer en del pedagogiske ord og begreper. Avhandlingen tar for seg hva evidensbasert kunnskap innebærer, og hvordan skolen og myndighetene bør forholde seg til fenomenet e LES MER vidensbasert praksis. Med litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Denne boken handler om evidensbaseringen i pedagogikken. Første del er forfatterens masteravhandling om temaet, og andre del forklarer en del pedagogiske ord og begreper. Avhandlingen tar for seg hva evidensbasert kunnskap innebærer, og hvordan skolen og myndighetene bør forholde seg til fenomenet evidensbasert praksis. Med litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Denne læreboken i pedagogisk filosofi omhandler evidensbaseringen ("kunnskapsbaseringen") i pedagogikken. Dette er en diskurs innenfor den pedagogiske filosofi som står mellom subjektivismen og objektivismen. Dersom du ønsker å få en oversiktelig og oppdatert innføring omkring evidensbasert LES MER kunnskap og evidensbasert praksis er dette boken for deg. Boken er skrevet for lærer- og førskolelærerstudenter, men kan også leses ved alle andre studieretninger, og innenfor alle yrkesgrupper som arbeider med mennesker. Første del av boken er forfatterens masteravhandling med tittelen; Hva innebærer evidensbasert kunnskap, og hvordan bør skolen og skolemyndighetene forholde seg til fenomenet evidensbasert praksis? Bokens siste del beskriver og forklarer en del ord og begreper som er viktig å kunne i forhold til diskursen i denne boken, men også i forhold til all pedagogisk grunnforståelse. LES MINDRE Forlagets omtale Denne læreboken i pedagogisk filosofi omhandler evidensbaseringen ("kunnskapsbaseringen") i pedagogikken. Dette er en diskurs innenfor den pedagogiske filosofi som står mellom subjektivismen og objektivismen. Dersom du ønsker å få en oversiktelig og oppdatert innføring omkring evidensbasert kunnskap og evidensbasert praksis er dette boken for deg. Boken er skrevet for lærer- og førskolelærerstudenter, men kan også leses ved alle andre studieretninger, og innenfor alle yrkesgrupper som arbeider med mennesker. Første del av boken er forfatterens masteravhandling med tittelen; Hva innebærer evidensbasert kunnskap, og hvordan bør skolen og skolemyndighetene forholde seg til fenomenet evidensbasert praksis? Bokens siste del beskriver og forklarer en del ord og begreper som er viktig å kunne i forhold til diskursen i denne boken, men også i forhold til all pedagogisk grunnforståelse.