Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Fagdidaktikk i heimkunnskap

    Fagdidaktikk i heimkunnskap

    Fagdidaktikk i heimkunnskap

    Fagdidaktikk i heimkunnskap

    Forfatter Novus

    Levering 2-12 dager

    202,- Nå 175,-

    ISBN:

    9788270993208

    Forlag:

    Novus

    Trykkeår:

    2000

    Utgitt:

    2000

    Utgave:

    2

    Sider:

    170

    Alder:

    Voksen

    Fagdidaktikk i heimkunnskap
    Novus
    9788270993208

    Haugenboks omtale:

    Boka tar opp utviklingen av faget heimkunnskap fra 1890, men særlig fra 1960 og fram til L97. Den ser på visjonene som ligger i mål og intensjoner for faget i någjeldende og tidligere læreplaner, og hvilke pedagogiske muligheter som ligger i L97. Med litteraturliste og stikkordregister. Haugenboks omtale Boka tar opp utviklingen av faget heimkunnskap fra 1890, men særlig fra 1960 og fram til L97. Den ser på visjonene som ligger i mål og intensjoner for faget i någjeldende og tidligere læreplaner, og hvilke pedagogiske muligheter som ligger i L97. Med litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Fagdidaktikk tar for seg hva som blir konsekvensene for arbeidsmåtene i heimskunnskap av L97s visjoner om organisering av opplæringen med tanke på livslang læring. En slik organisering krever at elevene settes i stand til å ta ansvar for egen læring. Forfatteren retter søkelyset mot de LES MER problemstillinger og spørsmål som melder seg nåe en skal innarbeide en opplæring i heimkunnskap som speiler læreplanens ideer om arbeidsmåter i skolen. LES MINDRE Forlagets omtale Fagdidaktikk tar for seg hva som blir konsekvensene for arbeidsmåtene i heimskunnskap av L97s visjoner om organisering av opplæringen med tanke på livslang læring. En slik organisering krever at elevene settes i stand til å ta ansvar for egen læring. Forfatteren retter søkelyset mot de problemstillinger og spørsmål som melder seg nåe en skal innarbeide en opplæring i heimkunnskap som speiler læreplanens ideer om arbeidsmåter i skolen.