Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Forståelse av fagtekster i skolen

    Forståelse av fagtekster i skolen

    Forståelse av fagtekster i skolen

    Forståelse av fagtekster i skolen (en teamhåndbok, teamhåndbog)

    Forfatter Kommuneforl.

    (Anne Risum Kamp - Forfatter)

    Kommuneforl.

    (Jorunn Grøholt - Oversetter)

    Kommuneforl.

    (Morten Hendis - Oversetter)

    Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    299,- Nå 147,-

    ISBN:

    9788244621366

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    114

    Vekt:

    270 gr

    Alder:

    Voksen

    Forståelse av fagtekster i skolen
    Kommuneforl.
    9788244621366

    Forlagets omtale:

    Hvordan arbeide systematisk med fagtekster i klassen? Hva er forskjellen på faktatekster og skjønnlitteratur? Hvordan avkoder man tabeller og diagrammer? Hvordan lese og forstå statistikk? Hvordan skal elevene bli effektive og kritiske lesere i alle fag? Grunnskolen stiller kompetansemålene i LES MER læreplanen konkrete krav til elevenes ferdigheter i lesing av fagtekster, kompetanse til å vurdere innhold i ulike tekster og evne til kritisk lesing. Allerede fra tidlig barnetrinn stilles det mer og mer krav til elevenes ferdigheter og det økes med stigende klassetrinn. Denne boken er ment som et hjelpemiddel i den ordinære opplæringen. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan arbeide systematisk med fagtekster i klassen? Hva er forskjellen på faktatekster og skjønnlitteratur? Hvordan avkoder man tabeller og diagrammer? Hvordan lese og forstå statistikk? Hvordan skal elevene bli effektive og kritiske lesere i alle fag? Grunnskolen stiller kompetansemålene i læreplanen konkrete krav til elevenes ferdigheter i lesing av fagtekster, kompetanse til å vurdere innhold i ulike tekster og evne til kritisk lesing. Allerede fra tidlig barnetrinn stilles det mer og mer krav til elevenes ferdigheter og det økes med stigende klassetrinn. Denne boken er ment som et hjelpemiddel i den ordinære opplæringen.