Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Fortsatt en vei å gå

Fortsatt en vei å gå

Fortsatt en vei å gå

Fortsatt en vei å gå (norske elevers kompetanse i matematikk, naturfag og lesing i PISA 2012)

På lager - sendes nå ( 1 stk. )

429,- Nå 367,-

ISBN:

9788215023236

Forlag:

Universitetsforl.

Trykkeår:

2013

Utgitt:

2013

Utgave:

1

Sider:

324

Vekt:

613 gr

Alder:

Voksen

Fortsatt en vei å gå
Universitetsforl.
9788215023236

Forlagets omtale:

PISA 2012 viser tilbakegang i matematikk og realfag, fortsatt store kjønnsforskjeller i lesing og bedre læringsmiljø i klasserommene. Les om hovedfunn, resultater, endringer og prestasjoner i nordisk perspektiv, elevers holdninger og motivasjon i boka "Fortsatt en vei å gå". I PISA-undersøkelsen LES MER blir norske 15-åringer sammenlignet med jevnaldrende elever i andre OECD-land innenfor lesing, matematikk og naturfag. I PISA 2012 er matematikk igjen hovedområde. Resultatene viser en svak tilbakegang i matematikk og at norske elever presterer omtrent som gjennomsnittet i OECD. Boka reiser flere sentrale spørsmål: - Hvor godt forbereder skolen elevene til å møte utfordringer i morgendagens samfunn? - Hvilke faktorer fremmer god læring? - i hvilken grad virker hjemmebakgrunn og skolens ressurser inn på elevenes prestasjoner? - Har norske elever gode holdninger til og interesse for matematikk? LES MINDRE Forlagets omtale PISA 2012 viser tilbakegang i matematikk og realfag, fortsatt store kjønnsforskjeller i lesing og bedre læringsmiljø i klasserommene. Les om hovedfunn, resultater, endringer og prestasjoner i nordisk perspektiv, elevers holdninger og motivasjon i boka "Fortsatt en vei å gå". I PISA-undersøkelsen blir norske 15-åringer sammenlignet med jevnaldrende elever i andre OECD-land innenfor lesing, matematikk og naturfag. I PISA 2012 er matematikk igjen hovedområde. Resultatene viser en svak tilbakegang i matematikk og at norske elever presterer omtrent som gjennomsnittet i OECD. Boka reiser flere sentrale spørsmål: - Hvor godt forbereder skolen elevene til å møte utfordringer i morgendagens samfunn? - Hvilke faktorer fremmer god læring? - i hvilken grad virker hjemmebakgrunn og skolens ressurser inn på elevenes prestasjoner? - Har norske elever gode holdninger til og interesse for matematikk?

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.