Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Framgang, men langt fram

    Framgang, men langt fram

    Framgang, men langt fram

    Framgang, men langt fram (norske elevers prestasjoner i matematikk og naturfag i TIMSS 2011)

    Forfatter Akademika

    (Torgeir Onstad - Forfatter)

    Akademika

    (Trude Nilsen - Forfatter)

    Akademika

    (Arne Hole - Forfatter)

    Akademika

    (Helmer Aslaksen - Forfatter)

    Akademika

    (Inger Christin Borge - Forfatter)

    Akademika

    Levering 2-6 dager

    239,- Nå 204,-

    ISBN:

    9788232101870

    Forlag:

    Akademika

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    138

    Vekt:

    254 gr

    Alder:

    Voksen

    Framgang, men langt fram
    Akademika
    9788232101870

    Forlagets omtale:

    TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) er en internasjonal undersøkelse som måler kunnskaper og ferdigheter i matematikk og naturfag hos elever på 4. og 8. trinn. Norske elever hadde en markant nedgang i faglige prestasjoner fra 1995 til 2003. Etter 2003 har detvært en LES MER bedring i prestasjonene for norske elever i begge fag og på begge trinn. Samtidig framstår noen områder, som algebra i matematikk og fysikk i naturfag, som områder hvor norske elever presterer svakt. Denne rapporten legger vekt på å diskutere de norske resultatene både i et nordisk perspektiv og i et mer internasjonalt perspektiv. I denne rapporten står betydningen av skolenes læringsmiljø for elevenes prestasjoner i sentrum. Forfatterne er alle ansatt ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning på Universitetet i Oslo. LES MINDRE Forlagets omtale TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) er en internasjonal undersøkelse som måler kunnskaper og ferdigheter i matematikk og naturfag hos elever på 4. og 8. trinn. Norske elever hadde en markant nedgang i faglige prestasjoner fra 1995 til 2003. Etter 2003 har detvært en bedring i prestasjonene for norske elever i begge fag og på begge trinn. Samtidig framstår noen områder, som algebra i matematikk og fysikk i naturfag, som områder hvor norske elever presterer svakt. Denne rapporten legger vekt på å diskutere de norske resultatene både i et nordisk perspektiv og i et mer internasjonalt perspektiv. I denne rapporten står betydningen av skolenes læringsmiljø for elevenes prestasjoner i sentrum. Forfatterne er alle ansatt ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning på Universitetet i Oslo.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.