Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk God leseutvikling

    God leseutvikling

    God leseutvikling

    God leseutvikling (kartlegging og øvelser, kartlegging och övningar)

    Forfatter Cappelen akademisk

    (Katarina Herrlin - Forfatter)

    Cappelen akademisk

    (Kari Marie Thorbjørnsen - Oversetter)

    Cappelen akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    269,- Nå 233,-

    ISBN:

    9788202274153

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2008

    Utgave:

    1

    Sider:

    80

    Vekt:

    218 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    God leseutvikling

    God leseutvikling
    Cappelen akademisk
    9788202274153

    Forlagets omtale:

    Hvordan kan man som lærer på en god måte støtte og stimulere elevene i den første leseopplæringen? Hvordan er det mulig å hjelpe det enkelte barnet og samtidig hele elevgruppen? Utgangspunktet er at en god start på leseutviklingen er en viktig forutsetning for at barna skal bli dyktige lesere. Boka LES MER inneholder gode redskaper for læreren til å kartlegge hvert enkelt barns leseutvikling gjennom de første tre-fire skoleårene, hvor det viktigste grunnlaget legges. Forfatterne gir en grundig og konkret veiledning i leseutviklingens ulike dimensjoner og presenterer forslag til øvelser. Boka inneholder også et kartleggingsskjema som kan benyttes til hver enkelt elev slik at en regelmessig kan registrere hvor langt eleven har kommet i leseutviklingen. Slik skaper læreren en leseprofil for hver enkelt elev som kan brukes for å planlegge den videre leseundervisningen og gjøre alle barn i elevgruppen til dyktige lesere. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan kan man som lærer på en god måte støtte og stimulere elevene i den første leseopplæringen? Hvordan er det mulig å hjelpe det enkelte barnet og samtidig hele elevgruppen? Utgangspunktet er at en god start på leseutviklingen er en viktig forutsetning for at barna skal bli dyktige lesere. Boka inneholder gode redskaper for læreren til å kartlegge hvert enkelt barns leseutvikling gjennom de første tre-fire skoleårene, hvor det viktigste grunnlaget legges. Forfatterne gir en grundig og konkret veiledning i leseutviklingens ulike dimensjoner og presenterer forslag til øvelser. Boka inneholder også et kartleggingsskjema som kan benyttes til hver enkelt elev slik at en regelmessig kan registrere hvor langt eleven har kommet i leseutviklingen. Slik skaper læreren en leseprofil for hver enkelt elev som kan brukes for å planlegge den videre leseundervisningen og gjøre alle barn i elevgruppen til dyktige lesere.