Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk God vurderingspraksis i klasserommet

    God vurderingspraksis i klasserommet

    God vurderingspraksis i klasserommet

    God vurderingspraksis i klasserommet

    Forfatter Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    249,- Nå 215,-

    ISBN:

    9788244621892

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    92

    Vekt:

    180 gr

    Alder:

    Voksen

    God vurderingspraksis i klasserommet
    Kommuneforl.
    9788244621892

    Forlagets omtale:

    En god vurderingspraksis har stor effekt på elevenes læringsutbytte. Denne boken viser nettopp hvordan du kan skape en slik praksis i eget klasserom. Denne boken kan brukes som en oppslagsbok eller leses i sin helhet. Boken vil gi læreren eller studenten et bidrag i undervisningstimen, som ønsker LES MER å bruke vurdering som et læringsfremmende redskap. Boken beskriver arbeidet med tydelige og differensierte mål, selvvurdering, kameratvurdering, måltaksonomier og tilbakemeldinger med fokus på utvikling og læring for den enkelte elev. Dette innebærer å la elevene få øve på å tenke over egen læring og involvere seg aktivt i mål og retning for egen læringsprosess LES MINDRE Forlagets omtale En god vurderingspraksis har stor effekt på elevenes læringsutbytte. Denne boken viser nettopp hvordan du kan skape en slik praksis i eget klasserom. Denne boken kan brukes som en oppslagsbok eller leses i sin helhet. Boken vil gi læreren eller studenten et bidrag i undervisningstimen, som ønsker å bruke vurdering som et læringsfremmende redskap. Boken beskriver arbeidet med tydelige og differensierte mål, selvvurdering, kameratvurdering, måltaksonomier og tilbakemeldinger med fokus på utvikling og læring for den enkelte elev. Dette innebærer å la elevene få øve på å tenke over egen læring og involvere seg aktivt i mål og retning for egen læringsprosess